Hej Brian.... Undskyld hvis du lader dig provokere af mine små spøjse ord sammensætninger :) Jeg er skam med på at lovgivningen kan bruges så man kan sende faktura ud, og det er helt fair, synes faktisk (se nedenfor) at Nicolai har gjort det i den perfekte rækkefølge, og ikke ladet sig nedværdige til at bruge trusler, fået dem til at fjerne materialet, og da de ikke ville betale fakturaen, så hev han dem i retten, dette må da være måden på det... Hvor (og med stor chance for at gentage mig selv), det ligesom falder sammen for mig (og det er af moralsk karakter og derfor en debat) er når folk mener de kan true med RKI, inkasso, dagsbøder og andet for at virke skræmmende på krænkeren. Hvis ikke du gider debattere om dette, så fint, så lad være med at skrive, men jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad du mener personligt om disse trusler/dummebøder, altså din helt personlige mening, ikke noget med lovens mening, men din egen? En debat er jo skabt af følelser eller af ens måde at leve livet på, hvis man blot skrev som dig, så ville man ikke kunne debattere noget som helst, for så blev de lukket med det er ulovligt eller ej, debat ovre :) Hilsen Johnny |
Johnny Andreasen:Hvis ikke du gider debattere om dette, så fint, så lad være med at skrive
Der tager du fejl Johnny, min opgave er at prøve at holde debatten på sporet - du har hijacket denne tråd, det er ikke god stil.
Denne debat har trådstarter oprettet for at at få råd vedr. krænkelse af hendes rettigheder, i fobindelse med ophavsretten, det spørgsmål bruger du til at kalde rådene for "moralsk forkerte" og "selvtægt" - det er vi nogle der gør dig opmærksom på ikke er tilfældet.
Johnny Andreasen:men jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad du mener personligt om disse trusler/dummebøder, altså din helt personlige mening, ikke noget med lovens mening, men din egen
Hvis du ønsker at debattere det moralske i den danske lovgivning, så vil jeg bede dig oprette en tråd til det og ikke fortsætte her i kategorien for hjælp til e-business.
Johnny Andreasen:Undskyld hvis du lader dig provokere af mine små spøjse ord sammensætninge
Der skal meget mere til at provokere mig, men et råd til dig i fremtidige debatter er at du skal lade være med "spøjse ordsammensætninger" hvis du ikke mener dem. Eksempelvis bliver du ved med at kalde lovlige fakturaer for "dummebøder" - det afspore debatten.
Debatten om det moralske i den lovgivningen hører ikke til i denne tråd, så jeg vil bede dig oprette en ny eller stoppe debatten og give tråden tilbage til emnet.
De bedste hilsner
/Brian