hej
jeg vil lige blande mig, fordi jeg syntes efterhånden mange danskere har en tendens til at være nedladende over for dem der kan tilbyde arbejdskraft fra andre lande
jeg syntes sku det er helt iorden hvis en fra et andet land vil arbejde for mindste lønen, nå nej vi har jo som sådan ikke en mindsteløn herhjemme
jeg er selv indenfor rengøring branchen og kun mig selv, men jeg er så fucking trær af danskere der tror vi skal have 200 kr. + tillæg for det ene og det andet for at man gider lette røven
3f er sku skyld i at mange flytter deres produktion til udlandet og henter arbejds kraft fra udlandet, og det med at de ikke dur, de vil sku arbejde mere end dansker og så kommer vi til kernen i det hele
taknemmelighed for at have noget at lave, forsøge sig selv, gøre noget for samfundet, istedetfor en flok hænge røve der ikke gider at tage et job til 110 eller 120 kr.
jeg må indrømme jeg håber der kommer flere til Danmark, så dansker kan vågne og se at den går sku nok ikke i længden med at vi kun vil ha og ikke bidrage med noget.
hatten af for dem der gider arbejde også og det er til mindste lønen uden 3f blander sig som med resturanten og alle de andre virksomheder de har ladet gå konkurs føj
det var min sure opstød
thomas madsbjerg