Ja overskriften siger sig selv. Hvis du står og mangler en mand så kan jeg hjælpe dig. Jeg har en del håndværker med mange års erfaring fra DK og Litauen. De kan forstå dansk, og tale ok engelsk. De har cpr numre her i dk og et bo sted. De kan arbejde primært på sjælland og alle har håndværker biler. Deres specialer er murer, malere med gode erfaring af væg pudsning. En dygtigt tømrer. Ingen opgaver for os er for store eller for små. Hvis du er privat og mangler hjælp at at male dit hus reparere en dør eller sætte vinduer i, så ring gerne på 42427010 Henvendelser bedes rettet til mig på mail@lokaldistribution.dk |
da du jo hver gang får mange svar der ikke kan forstå du kan gøre det så billigt og tvivler på projektet, så synes jeg du skal tilbyde alle interesserede at få referencer fra så mange andre brugere som muligt. Jeg ville f.eks aldrig turde - men fik jeg referencer fra nogen i mit distrikt der havde brugt dem - eller kunne du give andre former for garanti (jeg bruger f.eks. af princip kun nogen med byg-garanti - men det er der jo andre der ikke tager som så vigtigt så det er jo helt OK) så ville du nok lette din egen færd på jorden med de projekter.
vh