Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østeuropeiske Håndværker til virksomheder eller private tilbydes

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 6 person

Ja overskriften siger sig selv. Hvis du står og mangler en mand så kan jeg hjælpe dig.

Jeg har en del håndværker med mange års erfaring fra DK og Litauen.

De kan forstå dansk, og tale ok engelsk.

De har cpr numre her i dk og et bo sted.

De kan arbejde primært på sjælland og alle har håndværker biler.

Deres specialer er murer, malere med gode erfaring af væg pudsning.

En dygtigt tømrer.

Ingen opgaver for os er for store eller for små.

Hvis du er privat og mangler hjælp at at male dit hus reparere en dør eller sætte vinduer i, så ring gerne på 42427010

Henvendelser bedes rettet til mig på mail@lokaldistribution.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

da du jo hver gang får mange svar der ikke kan forstå du kan gøre det så billigt og tvivler på projektet, så synes jeg du skal tilbyde alle interesserede at få referencer fra så mange andre brugere som muligt. Jeg ville f.eks aldrig turde - men fik jeg referencer fra nogen i mit distrikt der havde brugt dem - eller kunne du give andre former for garanti (jeg bruger f.eks. af princip kun nogen med byg-garanti - men det er der jo andre der ikke tager som så vigtigt så det er jo helt OK) så ville du nok lette din egen færd på jorden med de projekter.
vh

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:58 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg er medlem af 3f og dansk byg:)

men der er mange der skriver mig private mails på amino og til privaten, så dem der er i tvivl få disse sp besvaret:)

Dem der tvivler kommer altid til at tvivler, så de kan hyre nogle danske håndværker de kender:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:11 | Låst
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hvordan kan du være medlem af 3F og dansk byg, og så stadig køre med de priser du plejer og køre med. Tror ikke 3f står inde for dumping

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 18:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej Nej nu holder vi.

Arbejdsgiver er medlem af 3F, det er deres arbejder der er det

En arbejdsgiver kan eksempelvis være medlem af Dansk Byggeri, men da du ikke kender navnet på mesterforeningen er det jo nok tvivlsomt

Jeg har kikke på de virksomheder der er på jeres adresse, ingen er medlem, så hvilket navn er du medlem under

Byggeri er ikke for amatører , der kan laves alt for mange fejl, og det har jeg set alt for mange gange , desværre 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Syntes da det er noget svært at finde dig under: 

http://www.danskbyggeri.dk/find+medlem 

Efter mange år i håndværkerbranchen må jeg erkendt at kvalitets forskellen på disse arbejdere er MEGET svingende. Her er det værd at nævne at det er dobbelt så dyrt at lave noget om, som kunne være lavet ordentligt fra start af.....

Man får det man betaler for.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:39 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

http://forsiden.3f.dk/

Er et fagforbund under LO. Og en forening/forbund for ansatte.

Lina du er vel fortsat arbejdsgiver, ? Wink altså kan du ikke være medlem, da du skal være ansat i en virksomhed.

htthttp://www.danskbyggeri.dk/

Derimod Dansk Byggeri kunne du som selvstændig godt være medlem af.

Hvilke sektion er du medlem hos ??? Derinde i Byg. Wink

Er du klar over, at man kan søge derinde og se hvem der er medlemmer ??Wink

Det gør man på forsiden af denne htthttp://www.danskbyggeri.dk/ Helt oppe til højre under "find medlem" http://www.danskbyggeri.dk/find+medlem

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:57 | Låst

Måske hun mener, at de har overenskomst med 3F.

Ikke at jeg tænker, at det er sansynligt, men det kunne være det der var meningen med at smide 3F kortet Stick out tongue

Natasha

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:57 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror du kan lette meget hvis du kan lægge bevis frem på at du som du skriver er i dansk byg.
Medlem af 3F kan du jo ikke som firma være, men du ha overenskomst med dem, hvilket så ofte jo giver sig udslag i timeløn og pris - men igen, jeg forstår at du mener tvivlere altid vil tvivle, men ved at skrive du er medlem af 3F bærer du ved til bålet.
Det er ikke så svært at bevise hvis din virksomhed er medlem af dansk byggeri - og f.eks om du er med forsikring som dine kunder kan dækkes af hvis der er byggefejl - det ville da i det mindste føre lidt lidt ind i debatten, hvis du kunne bevise medlemskabet og en evt overenskomst med 3F for dine ansattes forhold

Ellers er det jo intet forbudt I at der findes folk fra fattige områder som vil opholde sig i DK og arbejde til priser som danskere ofte ikke vil tage arbejde for, men det som driller, er om der tones rent flag - så kan folk tage stilling på et såkaldt oplyst grundlag
vh

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 19:00 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Personligt er vi lige så glade for polske håndværkere, som vi er for gør-det-selv mænd.

Begge dele har givet rigtig meget arbejde i biksen, når der skal rettes op på tingene........så for min skyld ingen alarm. Wink

Natasha

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)