Det gør de ikke her. Jeg får angsteksperten.dk som det første resultat, og derefter den TrustPilot.dk og lidt længere nede TrustPilot.com. Har du besøgt de forskellige TrustPilot sider nogle gange før? Det kan have noget med det at gøre, at du ser dem som de første.
Hvis det kan være til nogen hjælp, så får jeg slet ikke den russiske side vist på nogle af de 7 sider Google viser hos mig - der er den engelske, svenske, norske og tyske, men først fra side 3
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg går i for små sko...?
Her prøver jeg at få ordnet seo. Det koster penge og MASSER af tid. Samtidigt ser jeg at trustpilot som jeg betaler en halv bondegård til hver måned, de bruger mit navn til at fremvise alle deres egen side på .. en håndfule eller to.. forskellige sprog. Det bliver jeg irriteret over.
Kan jeg så også lave en www.angstekspert.ru / no / se / ... og så ændre lidt over skrift så det passer til sproget, og så fylde de første par sider af Google op?
Ib: den bruger jeg også. Den kommer stadigvæk alle mulige sprog op.
Husk at jeg taler ikke kun om side 1, men om de første 3 sider.
obs! Kan jeg så også lave en www.angstekspert.ru / no / se / ... og så ændre lidt over skrift så det passer til sproget, og så fylde de første par sider af Google op?