Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til overvågning af freelancere

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Allesammen,

Skal til at udvikle et projekt hvor jeg vil hyre en udvikler fra Asien. Har hørt der er forskellige programmer der kan "overvåge" freelancere. F. eks tage et screenshot etc. der kan vise om vedkommende faktisk arbejder.

Er det nogle som kan anbefale programmer?

Venlig hilsen

Mads

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det gennem odesk.com - men så skal betaling også ske gennem dem.

Kender ikke andet....

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Lyder som en dårlig, spionagtig, mangel på tillid ide.

Hvad hvis det var dig selv?

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

He Mads

Hvis din tiltro til din udvikler i Asien ikke er større bør du nok finde en anden måde at få dine ting udviklet på, jeg er mildelst talt en smule chokeret over at læse dit indlæg Tongue Tied

Sorry to say, men du er efter mine begreber "out of line"

Best regards

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke stoler på ham/hende du har fundet, så er det nok ikke den rigtige? :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aftalt en pris, en deadline, sæt penge i hold hos tredjepart, Freelancer, Odesk etc.

Og så der ingen grund til overvågning. Hvis han ik leverer, får han simpelthen ikke pengene.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er ingen af mine kunder der skal bestemme hvornår jeg arbejder på hvad - så går hele idéen med at arbejde freelance jo af fløjten.

Jeg aftaler pris, milestones, reviews og deadlines med kunden. Om jeg arbejder kl. 19 eller 02 kan jo være dybt ligegyldigt for kunden, bare jeg overholder mine aftaler.

Hvis din freelancer arbejder på medgået tid, så find en du faktisk kan stole på og aftal nogle reviews.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget kan sagtens laves, men brug hellere oDesk eller lign hvor det er indbygget.

Hvis ikke du stoler på din udvikler kan du fx. hyre sådan nogle som os til det. Vi har vores faste tilknyttede udviklere i udlandet og det går så gennem os. Dvs. du hyrer os til opgaven og så er det vores problem at holde styr på betaling og at tingene bliver lavet. Det er ca. lige billigt.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har skrevet, hvis du ikke har større tillid til vedkommende, så skal du nok finde en anden som du ikke føler behov for at spionere på.

Hvis jeg havde hyret en freelancer, så var det mig ligegyldigt, hvad tidspunkt der bliver arbejdet på, om vedkommende lå i sengen eller på sofaen, ved stranden m.v. bare resultatet er i orden,  afleveres til tiden, og til den aftalte pris.

Jeg synes faktisk det er lidt usmageligt at skulle tjekke nogen på den måde.

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads.

Syns det lyder fornuftigt, da det er svært at have enkeltpersoner til at side andre/flere steder.

Jeg har selv haft mange samarbejdspartnere, freelance mm. for at fjerne mistro til andres arbejde når man ikke sidder sammen. Selve følelsen at man har det godt med at kunne se virksomheden rykker sig nogle skridt hver dag - Dette kan jeg sagtens følge dig i. Derfor skal man have et system eller program til netop dette.

Finder du en løsning / program, som kan bruges ekstern og internt i organisationer må du meget gerne give lyd.

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)