Så fedt at du stadig har gejsten for projektet, hvilket man ikke kan sige om mange andre deltagere (inklusiv mig selv). Det er godt gået, og det er bare med at fortsætte i den samme stil, for så skal indtjeningen sgu nok komme med tiden. Bare rolig.
Mange tak, og planen er da bestemt også at jeg sidder på samme tidspunkt næste år og stadig skriver på siden.
Har pt ikke engang startet på fx Youtube eller Facebook så alene der har jeg mulighed for at udvide/vækste + jeg har en del ideer til siden der kun lige er begyndt.
Et af mine problemer på nuværende tidspunkt er at finde butikker at samarbejde med omkring affiliate, mange svarer ganske enkelt ikke. Er godkendt til større shops som fx Dustinhome.dk, men oplever "tit" ikke at kunne linke til de produkter jeg skriver omkring.
Dvs at lancere Sony en helt ny kamera model vil jeg trods alt gerne kunne linke til forudbestilling, men er ikke i stand til dette grundet butikkerne jeg er godkendt til ikke har det.
Skrevet til 2 nye kamera butikker idag omkring affiliate samarbejde, men oplever andre problemer med at "lokke" butikker med, eller at de ganske enkelt ikke svarer omkring affiliate ?