Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 62 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende at se hvad der kommer at opdateringer over de næste par dage..
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:27

Indtil videre mangler tre ud af de øverste fire stadig at indberette. Så det er ikke til at sige, hvem der fører pt.

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:37
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:31

Hejsa

Har desværre ikke så meget tid i starten af denne måned til at lave rapport - sølle 563 kroner blev det til og kun et indlæg lavede.

Som så mange andre har jeg så småt mistede motivationen, men har sat mig ned og prøvede på at teste nogle ting og så må det bære eller briste.

Mit bud på en vinder lige nu er Dildo-priser der leverer stabilt hver månedSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:42

Når man hører sådan noget bliver jeg kun endnu mere glad for at have valgt et emne jeg har interrese inden for, min lyst er større nu end den var da jeg begyndte på siden selvom indtægten ikke rigtig er der.

- Hvis man tæller prisen med for de produkter jeg har fået til test og kan beholde, ligger jeg vel totalt kun på 1000 kr eller lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:37

Henrik Kristensen:

Når man hører sådan noget bliver jeg kun endnu mere glad for at have valgt et emne jeg har interrese inden for, min lyst er større nu end den var da jeg begyndte på siden selvom indtægten ikke rigtig er der.

- Hvis man tæller prisen med for de produkter jeg har fået til test og kan beholde, ligger jeg vel totalt kun på 1000 kr eller lign.

Og umiddelbart vil det også være en side som din, der fortsætter i lang tid fremover, hvor mange af de andre deltagende sites ofte bliver solgt eller dør lige så stille og roligt ud. Så det er fedt at se, at du rent faktisk har lavet et site, du har en passion for, for så kan det også lykkes for dig at lave et site, der stadig er der om et, tre, fem eller ti år endda, hvor mange af vi andre nok er rykket videre til 1000 andre projekter.

Så fedt at du stadig har gejsten for projektet, hvilket man ikke kan sige om mange andre deltagere (inklusiv mig selv). Det er godt gået, og det er bare med at fortsætte i den samme stil, for så skal indtjeningen sgu nok komme med tiden. Bare rolig.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 09:46

Sander:
Så fedt at du stadig har gejsten for projektet, hvilket man ikke kan sige om mange andre deltagere (inklusiv mig selv). Det er godt gået, og det er bare med at fortsætte i den samme stil, for så skal indtjeningen sgu nok komme med tiden. Bare rolig.

Mange tak, og planen er da bestemt også at jeg sidder på samme tidspunkt næste år og stadig skriver på siden.

Har pt ikke engang startet på fx Youtube eller Facebook så alene der har jeg mulighed for at udvide/vækste + jeg har en del ideer til siden der kun lige er begyndt. 

Et af mine problemer på nuværende tidspunkt er at finde butikker at samarbejde med omkring affiliate, mange svarer ganske enkelt ikke. Er godkendt til større shops som fx Dustinhome.dk, men oplever "tit" ikke at kunne linke til de produkter jeg skriver omkring. 

Dvs at lancere Sony en helt ny kamera model vil jeg trods alt gerne kunne linke til forudbestilling, men er ikke i stand til dette grundet butikkerne jeg er godkendt til ikke har det. 

Skrevet til 2 nye kamera butikker idag omkring affiliate samarbejde, men oplever andre problemer med at "lokke" butikker med, eller at de ganske enkelt ikke svarer omkring affiliate ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:09

Henrik - Det er sjovt, jeg har oplevet det stik modsatte på dildo-priser.dk - Jeg er efter start, blevet kontaktet af op til 10 butikker, der gerne ville tages med på min prissammenligningsside... Jeg har dog måtte sige tak, men nej tak til dem, da jeg kun har taget affiliate sider ind. Dette også set i lyset af, at jeg efterhånden har 120+ produkter på siden, og hvis jeg skal tage alle butikker ind, så ville jeg ikke kunne lave andet end at smide nye butikker på.

Det er ikke som i kamera branchen, hvor et sony XX-4232 er et sony XX-4232 kamera, så er det ikke sådan i "min" branche... Der er det kun mærkevarer produkterne der er ens. Hvis du er klar over hvor mange forskellige måder man kan skrive bundløs rød g-streng på, så ville du blive overrasket... :D

Anyways - Der kommer ikke nogle flere nye produkter på siden i noget tid nu, jeg skal have lagt alle produkter om til at ligge i WooCommerce, så jeg kan få lavet en lille feature, og forhåbentligt skaffe mig lidt mere omtale :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 11:17

Takker for svaret Jonas - Har dog lige fundet ud af at min mail måske havner i spam så det er jeg ved at undersøge, kan nemt ske fejlen ligger der :-) ...

Men lyder super med din side, virker til at der nok skal være en del indtægt i den fremover.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:03

Negativt svar fra 2 forhandlere omkring affiliate interresse, så nu har jeg spurgt TraceTracker om de kan hjælpe lidt, træls ikke at have links til det man skriver om.

Side 62 ud af 76 (758 indlæg)