Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 60 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Indtjening for http://dildo-priser.dk i januar måned.

Partner-ads   : 2010.45

Tradedoubler : 495,04

I alt              : 2.505,49

Desuden kom jeg til at tænke på, at jeg ikke havde trukket udgifter fra sidste gang, så jeg trækker 2x179 fra i denne omgang til affiliateplug.in så jeg ender med et resultat i denne måned på

2.147,49..

Kan dog glæde mig over, at jeg endnu engang havnede i EB, dog endnu engang uden at få et link fra siden, men jeg er nu officielt i pulje med :

"Cremen af den internationale og danske legetøjsbranche peger på fremtidens trends"...

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2201984.ece

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Mia Oxholm gået i spidsen?

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lohmann:

Er Mia Oxholm gået i spidsen?

Mon ikke hun er detSmile

Hun har ligget på 4.500 kr. de sidste to måneder, så det skal hun jo bare have lavet i januar.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun har ikke rapporteret noget endnu. Så det bliver spændende at se, om hun har fået lavet det samme som de sidste to måneder Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at der kun er 21, der har indrapporteret for januar måned. Jeg synes personligt, at det er trist, der er så mange, som falder ud af gamet i løbet af relativt kort tid. Vi er stadig rimelig langt fra en sejr, så der burde være god mulighed for de fleste deltagere at kæmpe med om førstepladsen.

Desværre er det en tendens, som har været der i de forrige versioner også. Forhåbentlig skyldes de fleste tilfælde, at folk har fået noget mere spændende at arbejde med, så de ikke længere har tid til deres affiliate DM deltager. Det ville jo bare være hammer fedt.

Men det er nok ikke tilfældet for størstedelen. Og ud af de 21, der har indrapporteret for januar måned, så er det ikke engang alle dem (inklusiv mig selv), der stadig arbejder på sitet. 

Så i stedet for bare at vente på, at den nye version af Affiliate DM får en masse opmærksomhed, som det altid gør i starten, så håber jeg lidt på, at vi kan få sparket lidt mere liv i den nuværende situation. Tendensen viser, at folk er mest engageret i starten, og det er der, de har mest energi og gå-på mod. 

Hvis der er nogle, der har nogle gode ideer til, hvordan vi kan få banket lidt mere liv i hele debatten og engagementet omkring affiliate DM, så håber jeg da, at I vil komme ud med det. Personligt elsker jeg hver eneste gang, der er et nyt indlæg i denne tråd, da jeg håber på, der er sket et eller andet spændende. Men de mere interessante indlæg er efterhånden gået på pension herinde.

Så lad os få sparket lidt liv i tråden, Facebook gruppen, konkurrencen og siderne igen! 

Sander

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Hvis der er nogle, der har nogle gode ideer til, hvordan vi kan få banket lidt mere liv i hele debatten og engagementet omkring affiliate DM, så håber jeg da, at I vil komme ud med det. Personligt elsker jeg hver eneste gang, der er et nyt indlæg i denne tråd, da jeg håber på, der er sket et eller andet spændende. Men de mere interessante indlæg er efterhånden gået på pension herinde.

Hvad med nogen delmål? 50.000 kroner er mange penge, og sidste gang tog det 7-9 måneder så vidt jeg husker før der var en vinder. Så noget lidt tættere i fremtiden tror jeg kan holde nogen folks engagement oppe. Om det er tilfældet eller ej, er kun et gæt. Deltager ikke selv i år, så kan ikke følge engagementet - eller mangel på samme.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom selv igang med min afsluttende eksamen som produktions teknolog og valgte at smide alle "unødvendige" projekter til siden, hvilket også blev min første hjemmeside + affiliate forsøg, nemlig kameravalg.dk

Pt først gået igang med at opdatere den efter flere måneders pause, lige startet en tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/221350.aspx

Efter et par måneders total pause ser det sådan her ud:

- 29.000 skrevne ord

- Ca 30 besøg om dagen (Mener det er 5000+ besøg i alt og 4000 unikke)

- Haft et enkelt salg eller to, mener det sidste gav 80 kr eller lign.

En af grundene til at folk hopper fra kunne være et målet er ganske langt væk, men det er trods alt også en af tingene ved affiliate at det ofte kan have lange udsigter.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, målet er langt væk. Det vil jeg give jer ret i. Jeg har da personligt heller aldrig været i nærheden af at nå målet. Og nu har vi haft to hurtige vindere de sidste to år, og selvom folk har gjort et rigtig godt stykke arbejde indtil videre i denne udgave, så er der stadig bare rigtig langt til de 50.000 kroner.

Jeg ved ikke hvordan folk har det med selv at sætte sig nogle delmål. Personligt har jeg da sat mig nogle stykker undervejs, som har hjulpet mig til at holde dampen oppe det meste af vejen. 

Så det kan da være, at målet skal sættes lidt længere ned i næste udgave, hvis sådan en kommer. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har der været 9 eksperter på banen, som har skrevet lidt om, hvad du skal huske på, når du skal lave et nyt affiliate site - Warning: du kunne lære noget!


Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for link, det må jeg da lige få kigget på ....

Først godt igang med at opbygge det sidste på min side jeg startede i denne konkurrence, men som blev sat på standby pga eksamen.

Pt 30.500 skrevne ord og og ~1100 besøg den sidste måned så det stiger stille og roligt, dog lang vej til målet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 60 ud af 76 (758 indlæg)