Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 52 ud af 76 (758 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget Wordpress selv vurderer - det skal der selvfølgelig udvikles på senere hen :)

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går stille og roligt frem med besøgstallene. Jeg har lige optimeret siden lidt med yoast seo plugin. Jeg er dog stadig i minus, da jeg ikke har reklamer på hjemmesiden endnu. 

Er der iøvrigt nogle, som kan fortælle mig hvordan jeg ændre teksten i temaet, hvor der står "read more" til "læs mere" og "no comments" til "ingen kommentar" ? 

Jeg synes jeg har prøvet med code style localization, men kan ikke finde disse to sætninger i temaet. 

Hjemmesiden er http://aktie-handler.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg burde have travlt med mit deltagende site i Affiliate DM 2013, så har jeg ikke kunne dy mig for at starte en case study om en engelsk niche side. Så hvis du mangler lidt underholdning midt i alt skriveriet, så tjek den ud her.

Engelsk Micro Niche Site Case Study 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København NV
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Yes Min modeside eclair.dk gav 166 kr i september, så det ser ud til jeg har meget jeg skal have indhentet :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er min indtjeningsrapport for september måned også udgivet.. Denne måned er det dog mere hensigtsmæssigt at kalde den en udgiftsrapport..

http://tobiasms.dk/indtjeningsrapport-september-2013/

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er affiliateDM dødt? der er ikke ret mange indkomstrapporter for september måned, og stillingen er heller ikke opdateret?

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Er affiliateDM dødt? der er ikke ret mange indkomstrapporter for september måned, og stillingen er heller ikke opdateret?

Du kan læse min her: http://marcusforsberg.dk/affiliate-dm-2013-rapport-over-september-maned/ 

Jeg kan forestille mig at stillingen bliver opdateret inden længe - der er trods alt kun gået 6 dage af september. Det er ikke engang sikkert, at alle deltagere har indberettet indtjening endnu :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Er affiliateDM dødt?

Tænker lidt det samme.

Synes ikke rigtig affiliateDM siden bliver opdateret. Det går lidt langsomt ...

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Er affiliateDM dødt? der er ikke ret mange indkomstrapporter for september måned, og stillingen er heller ikke opdateret?

Nu bliver det jo rapporteret igennem affiliateDM, og ikke denne tråd. Så der er nok flere der rapportere deres resultater end folk der linker til deres resultater frigivet på deres blog.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 52 ud af 76 (758 indlæg)