Så kører det sgu!!! Mit første salg. Hvis dét ikke er motiverende, så ved jeg snart ikke.
Godt klaret! Og der er endda tale om et fint salg med en indtjening på over 100 kr.
Jeg tror forresten, der er en fejl på din side. Øverst står der følgende:
Warning: Creating default object from empty value in/home/juligend/public_html/fitnessinfo.dk/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160
Ved ikke om det er blevet nævnt før her i tråden - har i hvert fald prøvet søgefunktionen her på Amino og har endnu ikke kunnet finde noget om det.
Hvad gør folk med cookies? Det er vel blevet lovpligtigt nu at oplyse om det på ens side, og man skal vel også have sådan en pop-up der kommer frem og fortæller om cookies så snart man besøger siden?
Findes der en eller anden skabelon man kan bruge til at lave en cookie-sektion på sin hjemmeside?
Hvis du mangler motivation og du bruger partner-ads, så har jeg lavet et script du kan have til at stå på en skærm for sig selv, der opdatere 24/7 med indtjening fra Partner-ads.
Hvordan er reglerne for hvis man er 2 eller flere? Skal vi så tjene det dobbelte eller mere?
Kunne jo være jeg skulle forsøge at fedte for at få sådan en behagelig og dygtig en som Jonas, med sin erfaring, ildhu eller energi på det :-)
Udover det, så har jeg købt domænet ThemePusher.dk til konkurrencen, men fandt bagefter ud af at den har været ejet før. Desværre ser det ikke ud til at ejeren har været ivrig efter at linkbuilde til det :-D Men jeg har selv købt ThemePusher.com for en del tid siden, og det er selvfølgelig ikke tilfældigt :-)
Hvordan er reglerne for hvis man er 2 eller flere? Skal vi så tjene det dobbelte eller mere?
Kunne jo være jeg skulle forsøge at fedte for at få sådan en behagelig og dygtig en som Jonas, med sin erfaring, ildhu eller energi på det :-)
Udover det, så har jeg købt domænet ThemePusher.dk til konkurrencen, men fandt bagefter ud af at den har været ejet før. Desværre ser det ikke ud til at ejeren har været ivrig efter at linkbuilde til det :-D Men jeg har selv købt ThemePusher.com for en del tid siden, og det er selvfølgelig ikke tilfældigt :-)
Prøv at tilmelde på http://affiliatedm.dk/tilmelding og se om de lader dig gå igennem. De er ret large mht. optagelse af sider, så mon ikke der er en chance :)