Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 34 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Så kører det sgu!!! Mit første salg Big Smile. Hvis dét ikke er motiverende, så ved jeg snart ikke.

Godt klaret! Og der er endda tale om et fint salg med en indtjening på over 100 kr.

Jeg tror forresten, der er en fejl på din side. Øverst står der følgende:

Warning: Creating default object from empty value in /home/juligend/public_html/fitnessinfo.dk/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et problem Meebox har.

Det er også på AffiliateDM.dk og en del andre sider - og det er skide irriterende.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med salget Yes

Er selv godt igang med at hente tilladelser hjem til at benytte billeder osv, indtil videre fået svar fra fx Canon, Samsung og et par andre ...

Kræver en del arbejde, men skønt at vide at der er styr tilladelserne

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er blevet nævnt før her i tråden - har i hvert fald prøvet søgefunktionen her på Amino og har endnu ikke kunnet finde noget om det.

Hvad gør folk med cookies? Det er vel blevet lovpligtigt nu at oplyse om det på ens side, og man skal vel også have sådan en pop-up der kommer frem og fortæller om cookies så snart man besøger siden?

Findes der en eller anden skabelon man kan bruge til at lave en cookie-sektion på sin hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tillade mig, at gøre lidt reklame :)

Hvis du mangler motivation og du bruger partner-ads, så har jeg lavet et script du kan have til at stå på en skærm for sig selv, der opdatere 24/7 med indtjening fra Partner-ads. 

Scriptet findes på http://www.projs.dk/affiliate 

Du skal bare indtaste dit unikke key i toppen, som du finder på partner-ads under "Data Udtræk", og herefter blot trykke F11.

Og nej den lager ikke din unikke key udover din egen cookie! :)

God motivation! God kamp, men Hverdagensrobotter.dk vinder! :D

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, hvor mange besøgende er I så begyndt at få fra Google? Blot, så jeg har lidt at sammenligne med!

Jeg får ikke mange, men jeg har oplevet en pæn stigning på de 3-7 besøgende om dagen her i den sidste uges tid.. :-). 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:

Af ren nysgerrighed, hvor mange besøgende er I så begyndt at få fra Google? Blot, så jeg har lidt at sammenligne med!

Jeg får ikke mange, men jeg har oplevet en pæn stigning på de 3-7 besøgende om dagen her i den sidste uges tid.. :-). 

Det svinger lidt.

I gennemsnit har jeg haft 14 besøgende fra Google pr. dag, i denne uge.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er reglerne for hvis man er 2 eller flere? Skal vi så tjene det dobbelte eller mere?

Kunne jo være jeg skulle forsøge at fedte for at få sådan en behagelig og dygtig en som Jonas, med sin erfaring, ildhu eller energi på det :-)

Udover det, så har jeg købt domænet ThemePusher.dk til konkurrencen, men fandt bagefter ud af at den har været ejet før. Desværre ser det ikke ud til at ejeren har været ivrig efter at linkbuilde til det :-D Men jeg har selv købt ThemePusher.com for en del tid siden, og det er selvfølgelig ikke tilfældigt :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Hvordan er reglerne for hvis man er 2 eller flere? Skal vi så tjene det dobbelte eller mere?

Kunne jo være jeg skulle forsøge at fedte for at få sådan en behagelig og dygtig en som Jonas, med sin erfaring, ildhu eller energi på det :-)

Udover det, så har jeg købt domænet ThemePusher.dk til konkurrencen, men fandt bagefter ud af at den har været ejet før. Desværre ser det ikke ud til at ejeren har været ivrig efter at linkbuilde til det :-D Men jeg har selv købt ThemePusher.com for en del tid siden, og det er selvfølgelig ikke tilfældigt :-) 

Prøv at tilmelde på http://affiliatedm.dk/tilmelding og se om de lader dig gå igennem. De er ret large mht. optagelse af sider, så mon ikke der er en chance :)

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sige så meget, jeg er begyndt og rankere godt i Google på nogle af mine hoved keywords. 

Udover det har jeg fået hele 4 salg! - Folk kan åbenbart godt lide en sund banankage med proteinpulver ;)

 

Side 34 ud af 76 (758 indlæg)