Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 21 ud af 76 (758 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at jeg er mega langt bagefter flere af de andre. Jeg må hellere komme lidt igang med http://ler-guiden.dk/ i denne uge!

Hvorfor får man ikke en mail, når man er tilmeldt konkurrencen? Og skal man virkelig skrive en mail til Hr Timm hver måned med indtjening, eller gøres det et eller andet sted? Sorry for alle de mange spørgsmål...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvorfor får man ikke en mail, når man er tilmeldt konkurrencen?

Du skulle gerne få en mail med dit kodeord som skal bruges senere. Du får ingen mail når din tilmelding er godkendt, men kan blot se dig på forsiden af affiliatedm.dk

Fashion-Seller:
skal man virkelig skrive en mail til Hr Timm hver måned med indtjening, eller gøres det et eller andet sted?

Cap'n Halfdan Timm:

 

Blot for lige at opsummere videoen:

  • Nyt site
  • Ingen købt trafik, men gerne køb af links, tekster, design og kode
  • Først til 50.000 kroner vinder
  • Man rapporterer selv i år direkte på AffiliateDM.dk

- Emil

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Fashion-Seller:
Hvorfor får man ikke en mail, når man er tilmeldt konkurrencen?

Du skulle gerne få en mail med dit kodeord som skal bruges senere. Du får ingen mail når din tilmelding er godkendt, men kan blot se dig på forsiden af affiliatedm.dk

Fashion-Seller:
skal man virkelig skrive en mail til Hr Timm hver måned med indtjening, eller gøres det et eller andet sted?

Cap'n Halfdan Timm:

 

Blot for lige at opsummere videoen:

  • Nyt site
  • Ingen købt trafik, men gerne køb af links, tekster, design og kode
  • Først til 50.000 kroner vinder
  • Man rapporterer selv i år direkte på AffiliateDM.dk

- Emil

Jeg fandt mailen i spamfilteret! Min mail advarede mod at åbne den, fordi den mente det var spam... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige to korte spørgsmål:

1. Hvad menes med nyt domæne? Er det ok, at man har ejet det længe, men der aldrig har været andet indhold på end en tom wordpress-installation?

2. Kan man  deltage med flere sites?

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville super gerne have været med i år, men jeg var desværre begyndt på mit site...

Så må jeg forsøge i 2014 hvis der bliver afholdt DM der :-)

Held og lykke til jer alle, og må den skarpeste affiliate haj vinde :)

Vh Mathias

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind, og dertil kan man også vælge fra hvilket niveau brugeren skal have før der logges, dette gør at hvis man sørger for at logge ind på sin side inden man kigger på den, så bliver ens besøg ikke talt med, og så er de tal som står i Analytics lidt bedre, for hvor fedt er det at se der var have 9 besøgende hvis man selv har talt som de 8 af dem :D

Man kan også vælge at filtrere sin egen IP adresse fra i Analytics for at få retvisende visninger.Smile

Det kan man gøre under 'Administrator' og 'Filtre'.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:

Michael R. Gertz:
Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind, og dertil kan man også vælge fra hvilket niveau brugeren skal have før der logges, dette gør at hvis man sørger for at logge ind på sin side inden man kigger på den, så bliver ens besøg ikke talt med, og så er de tal som står i Analytics lidt bedre, for hvor fedt er det at se der var have 9 besøgende hvis man selv har talt som de 8 af dem :D

Man kan også vælge at filtrere sin egen IP adresse fra i Analytics for at få retvisende visninger.Smile

Det kan man gøre under 'Administrator' og 'Filtre'.

Mvh

Præcis, Der er dog lige et lille minus ved denne funktion, og det er at arbejder man lidt hjemmefra, fra sin arbejdsplads, via det mobile bredbånd, og andre steder, så er det pludselig mange IP adresser man skal udlukke, og derfor er det lidt nemmere at undlade at tracke administratorren, og skribenter på siden. 

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knut:
1. Hvad menes med nyt domæne? Er det ok, at man har ejet det længe, men der aldrig har været andet indhold på end en tom wordpress-installation?

I den idéelle verden er domænet nyt - men jeg har været ret large indtil nu. Jeg tjekker domænet, og hvis ikke det giver dig en fordel, lader jeg den typisk gå.

Knut:
2. Kan man  deltage med flere sites?

Kun et enkelt. :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan

Tak for svaret. Jamen så vil jeg da kaste mig ud i det med mit domæne http://zeit.dk/.

Og tak for at arrangere:-)

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 21 ud af 76 (758 indlæg)