Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 24 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:

Okay jeg er ny til dette her og jeg har læst lidt omkring forskellige blogge om Affiliate.

Så jeg vil sætte pris på hvis i svaret på disse spørgsmål

Jeg vil lave en side som handler om plastik flasker.


Jeg har oprettet siden og laver artikler med mere.


Hvad skal jeg så vælge som den passive indtjeningGoogle Adsense eller Partner Ads?
Kan jeg godt tilmelde mig når min hjemmeside lige er blevet oprettet, eller skal jeg vente på at der er kommet noget fast trafik?

Hvis jeg vælger enten Google eller Partner, hvordan fungere det så med de reklamer der kommer? Skal jeg selv placere dem på siden eller hvordan?

Samt denne rapport man skal lave mindst 1 gang om måned, hvad skal den indeholde ;)


Sætter pris på hvis jer affiliate proffer, kunne svare på spørgsmålet ;) 

Du kan sagtens vælge en helt tredje side. Der er rigtig mange forskellige affiliate programmer at tilmelde sig. Lige hvad plastik flasker angår, så ved jeg ikke hvad der er af muligheder. Med hensyn til Partner-Ads, kan du se deres programmer her; http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php. Måske er der nogen du kan bruge.

Hvis der ikke er nogen du kan bruge, så ansøg til Google AdSense. Du kan også kombinere begge. Og du kan godt tilmelde dig selvom siden er ny, og du ingen trafik har endnu.

Hos Partner-Ads kan du lave bannerrotationer hvor du selv vælger hvilke banners du vil have, hvor ofte de skal vises og deres størrelse. Derfra får du et stykke html kode, som du selv skal smide ind på din side, hvor du nu vil vise den. Med Google AdSense vælger du den reklametype du vil have - tekst, billeder og størrelse, får koden og sætter den ind.

Hvis du deltager i Affiliate DM, kan rapporten indeholde det du har lavet i løbet af måneden, hvor meget trafik du har haft, indtægter og udgifter samt totalen. Dette skal indrapporteres på affiliatedm.dk hver måned. Hvis du ikke deltager i Affiliate DM, behøver du ikke lave nogen rapport.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som har et eksempel på deres rapport jeg måske kunne få lov til at se i en PM ? ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Kristensen:
Er der nogle som har et eksempel på deres rapport jeg måske kunne få lov til at se i en PM ? ...

Hop et par sider tilbage, så vil du kunne finde diverse links med folk der deler deres rapport.

To hurtige her; http://marcusforsberg.dk/affiliate-dm-2013-rapport-juli-maned/ og http://casperj.dk/affiliate-dm-rapport-over-juli-maned/.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Du kan sagtens vælge en helt tredje side. Der er rigtig mange forskellige affiliate programmer at tilmelde sig. Lige hvad plastik flasker angår, så ved jeg ikke hvad der er af muligheder. Med hensyn til Partner-Ads, kan du se deres programmer her; http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php. Måske er der nogen du kan bruge.

Hvis der ikke er nogen du kan bruge, så ansøg til Google AdSense. Du kan også kombinere begge. Og du kan godt tilmelde dig selvom siden er ny, og du ingen trafik har endnu.

Hos Partner-Ads kan du lave bannerrotationer hvor du selv vælger hvilke banners du vil have, hvor ofte de skal vises og deres størrelse. Derfra får du et stykke html kode, som du selv skal smide ind på din side, hvor du nu vil vise den. Med Google AdSense vælger du den reklametype du vil have - tekst, billeder og størrelse, får koden og sætter den ind.

Hvis du deltager i Affiliate DM, kan rapporten indeholde det du har lavet i løbet af måneden, hvor meget trafik du har haft, indtægter og udgifter samt totalen. Dette skal indrapporteres på affiliatedm.dk hver måned. Hvis du ikke deltager i Affiliate DM, behøver du ikke lave nogen rapport.

Så kan en blog om et enme kan sagtens være en affiliate side?

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:
Så kan en blog om et enme kan sagtens være en affiliate side?

Yeps. Det kan det.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Henrik Kristensen:
Er der nogle som har et eksempel på deres rapport jeg måske kunne få lov til at se i en PM ? ...

Hop et par sider tilbage, så vil du kunne finde diverse links med folk der deler deres rapport.

To hurtige her; http://marcusforsberg.dk/affiliate-dm-2013-rapport-juli-maned/ og http://casperj.dk/affiliate-dm-rapport-over-juli-maned/.

Det var godt nok nogle lange rapporter, men er selvfølgelig også blog indlæg ... Har ikke selv en blog, og syntes næsten det virker forkert at oprette en kun for at skrive om Affiliate DM - Vil i mene det alligevel vil være en god ide at købe domæne + webhotel til dette formål ?

Ellers syntes jeg min egen skrivning er gået lidt i stå, er vel nået op på 8500+ udgivet ord og det har gået langsomt frem et par dage, så pt sidder jeg bare og retter stavefejl  .... Skal hvis bare lige over den her lille skrive mur Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Kristensen:

Det var godt nok nogle lange rapporter, men er selvfølgelig også blog indlæg ... Har ikke selv en blog, og syntes næsten det virker forkert at oprette en kun for at skrive om Affiliate DM - Vil i mene det alligevel vil være en god ide at købe domæne + webhotel til dette formål ?

Ellers syntes jeg min egen skrivning er gået lidt i stå, er vel nået op på 8500+ udgivet ord og det har gået langsomt frem et par dage, så pt sidder jeg bare og retter stavefejl  .... Skal hvis bare lige over den her lille skrive mur Smile

Du behøver ikke. Jeg deltog sidste år, og jeg skrev ikke rapport. Ellers kan du bare lave en hurtig wordpress.com side til formålet. Men det er virkelig ikke nødvendigt. Brug hellere tiden på at skrive indhold til den side der skal tjene dig penge, frem for at fortæl hvad du har lavet i løbet af måneden, elle hvordan du totalt spildte 5$ på et skod køb på Fiverr.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det går da frem ad på Xboxinfo.dk - nu er 15.000 ord snart rundet og vores "Average per page" er stigende som vi havde forventet. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her går det også meget godt med at få skrevet. 2 dage inde i måneden, og sidste måneds antal skrevne ord er snart slået 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Correct me if I'm wrong, men indberetningsfunktionen er stadig ikke implementeret på affiliatedm.dk, vel? Jeg kan i al fald ikke spotte den nogle steder.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 24 ud af 76 (758 indlæg)