Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 23 ud af 76 (758 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er en del andre af jer der har gang i en modesite. Er der tilfældigvis nogen af jer der ved om Neye.dk har et affiliateprogram, og hos hvilken udbyder der er?

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg er ny til dette her og jeg har læst lidt omkring forskellige blogge om Affiliate.

Så jeg vil sætte pris på hvis i svaret på disse spørgsmål

Jeg vil lave en side som handler om plastik flasker.


Jeg har oprettet siden og laver artikler med mere.


Hvad skal jeg så vælge som den passive indtjeningGoogle Adsense eller Partner Ads?
Kan jeg godt tilmelde mig når min hjemmeside lige er blevet oprettet, eller skal jeg vente på at der er kommet noget fast trafik?

Hvis jeg vælger enten Google eller Partner, hvordan fungere det så med de reklamer der kommer? Skal jeg selv placere dem på siden eller hvordan?

Samt denne rapport man skal lave mindst 1 gang om måned, hvad skal den indeholde ;)


Sætter pris på hvis jer affiliate proffer, kunne svare på spørgsmålet ;) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er http://www.sneakerworld.dk i luften!

Der mangler stadig en del ting endnu, men hold kæft det kaster noget erfaring af sig!

Er glad for at jeg tilmeldte mig Affiliate DM 2013, og kan kun anbefale andre at gøre det! - Hvis ikke for at vinde, så i det mindste for at lære noget nyt Smile

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Løhde:

Så er http://www.sneakerworld.dk i luften!

Der mangler stadig en del ting endnu, men hold kæft det kaster noget erfaring af sig!

Er glad for at jeg tilmeldte mig Affiliate DM 2013, og kan kun anbefale andre at gøre det! - Hvis ikke for at vinde, så i det mindste for at lære noget nyt Smile

Hvad hedder det theme du bruger ? - Skal hjælpe en med at lave en blog og det vil passe rigtig godt dertil tror jeg.

Ellers pæn side, og helt sikkert at man lære noget nyt Smile

Pt sidder jeg og overvejer om jeg skal igang med at lave lidt film til Youtube hvilket jeg aldrig har prøvet tidligere, må se hvor svært det er, og om mit gamle kamera kan levere noget der bare er hæderligt.

Indtil videre er det blevet til 8200+ ord på www.kameravalg.dk og er begyndt at få mig meldt til nogle affiliate sider og leger med hvordan links bedst bliver placeret osv.

Så er da gået fra at vide intet + ingen erfaring til at nogle ting begynder at give lidt mening - En succes Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Henrik Kristensen:
Hvad hedder det theme du bruger ? - Skal hjælpe en med at lave en blog og det vil passe rigtig godt dertil tror jeg.

I følge http://whatwpthemeisthat.com/ bliver der brugt følgende theme: http://wordpress.org/themes/duena 

- Emil

Smart side, den bliver da lige gemt - Takker Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Hvad hedder det theme du bruger ? - Skal hjælpe en med at lave en blog og det vil passe rigtig godt dertil tror jeg.

Som Emil påpeger, så hedder temaet "Duena" Smile

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger nok dumt, men hvornår bliver konkurrencen skudt igang?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:

Spørger nok dumt, men hvornår bliver konkurrencen skudt igang?

Den er i gang :)

.

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:

Okay jeg er ny til dette her og jeg har læst lidt omkring forskellige blogge om Affiliate.

Så jeg vil sætte pris på hvis i svaret på disse spørgsmål

Jeg vil lave en side som handler om plastik flasker.


Jeg har oprettet siden og laver artikler med mere.


Hvad skal jeg så vælge som den passive indtjening? Google Adsense eller Partner Ads?
Kan jeg godt tilmelde mig når min hjemmeside lige er blevet oprettet, eller skal jeg vente på at der er kommet noget fast trafik?

Hvis jeg vælger enten Google eller Partner, hvordan fungere det så med de reklamer der kommer? Skal jeg selv placere dem på siden eller hvordan?

Samt denne rapport man skal lave mindst 1 gang om måned, hvad skal den indeholde ;)


Sætter pris på hvis jer affiliate proffer, kunne svare på spørgsmålet ;) 

Jeg vil sætte pris på hvis i gad og svare på spørgsmålet

Side 23 ud af 76 (758 indlæg)