Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som så mange af jer andre vil jeg gerne have vurderet min webshop. Den er netop lanceret, og jeg har rig med mulighed for at ændre på design osv., så hold jer endelig ikke tilbage!

Mine egne planer er, at der i stedet for "Butik" blot skal stå "Dame" og "Herre" i menulinjen. Samtidigt skal jeg også have lukket op for en blog på siden. Derudover skal jeg have integreret Trustpilot, men alt det kommer.

Link til siden:

www.modernhair.dk

Men lad mig høre hvad i har at sige :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 08:19

Hej

Jeg havde lige svært ved at finde prisen, den står nede til højre. Hvis du skulle fange mine øjne, så ihvertfald under tilbuds siden til lave en "plet" ell. "splat" hvor prisen står i. Under de andre produkter, der vil jeg fremhæve prisen en smule. 

Måske synes jeg for at du skal fange kunder, gør et eller andet vildt, i stil med at give de første 25-100 kunder et gave kort på 50 kr. eller noget i den still, eller måske få nogle til gratis at teste dine produkter, og få en lille boks med det frem på forsiden, hvor de fortæller til andre kunder at "den er go nok, det er nogle fantastiske produkter" tror det skaber noget tryghed :D

ellers pæn og overskuelig side, jeg kan godt li at det er så simpelt. 

Go weekend

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan rigtig godt lide din side, dog synes jeg det er lidt ærgerligt at man skal klikke sig ind på varen inden man kan se prisen. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:31

Det er jeg ikke kan se prisen med det samme er nok til jeg ville finde en anden side. Da det ellers vil tage mig for lang tid at finde nogle produkter jeg gerne vil have. Og som så mange andre er prisen vigtig for mig.

Synes heller ikke det er nødvendigt at både have et link "Forside", samt et "hus" der peger på samme side.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 09:47

Hej Joachim,

Tillykke med din nye shop :) Udover hvad de andre drenge og piger nævner, så synes jeg at den grå baggrund måske er lige lidt for grå til mig? Billederne med det krid-hvide baggrund stikker lidt for meget ud synes jeg :) Så hvis det var mig, så havde jeg gjort baggrunden en smule lysere :)

Tobias 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Det er en flot hjemmeside med pænt layout. Det er tydeligt, at der er lagt mange timer i det.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen herunder:

">Feedback på modernhair.dk

Hvis du vil have videoen slettet, når du er færdig, så bare sig til.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Tak for jeres svar alle sammen :-)

Det med prisen er helt klart noget jeg skal have kigget på. Man kan selvfølgelig også med tiden begynde og kigge lidt på baggrunden, men synes bare hvid er for almindeligt og kedeligt i sig selv.

Mvh. Joachim

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Rigtig fint video Paul, tak fordi du tog dig tid.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:49

Hej Joachim,

Her får du lige mine umiddelbare tanker. Jeg starter bare fra toppen - bogstaveligt talt, hehe.

1) Jeg synes egentlig, at logoet er udmærket. Men headeren generelt er alt, alt, alt for stor. Der er alt for meget tom plads, der ikke bliver udnyttet. Jeg ville klart gøre headeren noget lavere.

2) Søgefeltet i headeren fungerer heller ikke godt på mig. "Find"... Jeg ville lave søgefeltet permanent bredere, så man ikke skal klikke før den udvider sig, og så ville jeg i stedet skrive "søg efter varer her..." eller noget i den dur. Noget mere beskrivende.

3) Menufanen: Der er både et hus og "forside" som begge linker til forsiden. Fjern en af dem. Som du selv er inde på, så fremhæv "herre" og "damer" frem for "butik" og nogle af de andre punkter. Det er vel en webshop, du har lavet? Husk formålet er at sælge.

4) Slideren er også meeget stor, og fremstår endnu større pga. de 3 kundefordele lige neden under, som også optager alt for meget plads.

5) Jeg ville helt klart ændre fokus på at sælge noget mere på landingssiden. Få smidt nogle produkter på forsiden med lækker C2A, som kommer over folden.

6) Linket til "butik" linker ikke til noget. Det gør "Herre" og "Dame" heller ikke. Det virker bare forkert på mig - ufærdigt.

7) Det ville 100% skræmme mig væk, at der ikke står priser på produkterne. Det er så dårlig stil, synes jeg. Og så fungerer dine c2a "+"'er ikke ret godt på mig. Få i stedet lavet nogle lækre deciderede c2a knapper.

8) Når man kommer ind på en kategoriside virker det hele meget uoverskueligt. Specielt kategori-baren i venstre side er rodet. Den er meget bred, og alle kategorierne er centreret. Lav den i stedet smallere og v-align alle kategorierne.

9) Inde på produktsiderne skal jeg scrolle langt ned for at finde C2A 'knappen'. Den skal helst være over folden. Og det samme med prisen i øvrigt. Det virker lidt som om, du for alt i verden forsøger at skjule dine priser?

10) Generelt synes jeg webshoppen fremstår meget anonym, tom, kedelig og ufærdig.

Jeg håber, ovenstående kan bruges :)

Held og lykke med projektet! :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Tak for dit svar -

Vi er allerede i gang med at se på tingende :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)