Som så mange af jer andre vil jeg gerne have vurderet min webshop. Den er netop lanceret, og jeg har rig med mulighed for at ændre på design osv., så hold jer endelig ikke tilbage! Mine egne planer er, at der i stedet for "Butik" blot skal stå "Dame" og "Herre" i menulinjen. Samtidigt skal jeg også have lukket op for en blog på siden. Derudover skal jeg have integreret Trustpilot, men alt det kommer. Link til siden: Men lad mig høre hvad i har at sige :-) |
Hej
Jeg havde lige svært ved at finde prisen, den står nede til højre. Hvis du skulle fange mine øjne, så ihvertfald under tilbuds siden til lave en "plet" ell. "splat" hvor prisen står i. Under de andre produkter, der vil jeg fremhæve prisen en smule.
Måske synes jeg for at du skal fange kunder, gør et eller andet vildt, i stil med at give de første 25-100 kunder et gave kort på 50 kr. eller noget i den still, eller måske få nogle til gratis at teste dine produkter, og få en lille boks med det frem på forsiden, hvor de fortæller til andre kunder at "den er go nok, det er nogle fantastiske produkter" tror det skaber noget tryghed :D
ellers pæn og overskuelig side, jeg kan godt li at det er så simpelt.
Go weekend