Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager til webshop, hvordan gjorde du med dit lager da du startede webshop?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelund

Tak for dit svar.

Jeg har kigget en masse på lagerhotel, og som jeg kan forstå så ligger priserne ca på 5kr per vare der bliver pakket også kommer forsendelsen og lagerpladsen, kan det ikke sådan ca passe?

Planen var lidt at der gerne skulle være så meget tryk på salget at det bedre kunne betale sig at have en ungarbejder eller lign til at pakke pakkerne så derfor jeg ikke har kigget så meget mere på lagerhotel.

Du er meget velkommen til at sende mig en pb med hurtigt ca. skud på hvad sådan en løsning vil koste.

På forhånd tak.

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 22:57
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 22:59

En kammerat og jeg har lager i min lejlighed. så min stue er vores lager :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:12

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Den var lige sværere at svare på.
Men hvis det fx er i kbh, så ligger priserne jo på 400-750 pr m2.. Så det noget ala 35000 - 60000 om året. og det er for ca 100 m2.
Og hvis man søger ud fra hele danmark for 100 m2 så ligger priserne på ca 300 kr pr m2 og deraf.

Men så hvis jeg nu valgte at ligge i odense så kan jeg få 362 m2 for 100 kr pr m2 også er det 36250 kr om året.
Eller i Ikast få 506 m2 for 100 kr pr m2 også er det 50600 om året..
Såå det lokker at ligge lageret langt væk når man alligevel får noget større for "samme" pris så det kun er transporten.

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:15

Hej Lasse

Tak for dit svar.

Det var smart, jeg har desværre bare ikke en stue stor nok :(

Mvh Nicky

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:22

som jeg ser det, så er du i gang med at sætte dig for dyrt - brug ikke tiden på at finde lagerhotel eller andet - brug det du har = derhjemme.

Den tid du bruger på at finde løsninger og lager hotel osv. den skal du bruge på at skaffe salg i starten - hold omkostninger nede, kan jo være du "blot" skal leve med det i 6 mdr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:29

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Jeg er helt enig med dig, Jeg vil helst undgå at sætte mig for dyrt.
Desværre er mit koncept lavet sådan at fra start af kan jeg ikke kun sælge 20 forskellige produkter.
Så hvis jeg laver et skud på tasken og har 200 forskellige produkter og har måske 50 af hver på lager, så er det 10000 produkter.

Har du nogen ideer for hvordan jeg kan gøre så? for tror ikke det vil kunne lade sig gøre at presse 10000 produkter, et pakkebord, papkasser ind i min lille stue :)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Nicky

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:42

Tænkte mere på hvor du selv boede, så kunne man måske hjælpe med at søge der i nærheden af fx din lejlighed eller lign ...

Personligt lyder det som voldsomt mange varer at starte med at have på lager, forventer du at alle sælger så godt at det kræves at have XX antal på styk.

Man kunne måske nøjes med 10 stk af de fleste varer, og sikre at man hurtigt kan bestille hjem når man har tømt halvdelen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 23:52

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Nåårh på den måde, jamen jeg bor på Frederiksberg,
Det ville da være fedt hvis du kunne det :)

Det kan måske også godt være det er lidt i overkanten med 50 af hver vare til at starte med, har ikke helt styr på hvor hurtigt de kan levere, men det vil jeg lige få undersøgt..

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Nicky

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 00:06

Nicky 

Det lyder umildbart til hvis du skal have så stort et varelager fra start. at dit budget ikke er minimalistisk! - 50 af en vare i starten er MEGET. - Hvis jeg var dig købte jeg måske kun 10 af hver variant. Og så længe det er danske leverandører er der jo ikke de store problemer i at få varer relativt hurtigt igen. 

Tænk på omsætningshastigheden, og tænk på det koster penge for dig at have varer liggende på lager.

Du får lynhurtigt en fornemmelse af hvad der går og hvad der ikke går.

Og umildbart ville 200 nr. ikke fylde "MEGET". Så Start hjemme, og start stille ud. med fuldt sortiment.

Når shoppen er igang og du HAR omsætning kan du overveje at flytte ud af dine lokaler hjemme.

Med mindre du selvfølgelig har kapitalen til det. 

Herudover kommer det sig at de penge du ville have "brugt" på lokaler de første 3. mdr kan du så bruge på at promovere dig selv istedet. 

Mvh

Peter

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)