Hvor mange produkter snakker vi enlig om? Du siger selv at det er plejemidler, som ikke fylder ret meget. Men hvor mange slags regner du med at skal have hjem, samt hvor mange af hver? Synes at 100 - 200 m2 lyder af meget, da jeg vil mene at det kan håndteres på forholdsvis få m2.
Mvh. Danny
Hej Danny
Tak for din besked.
Jeg har snakket med de fantastiske personer her i tråden, og de anbefaler at jeg ikke har så mange af hvert produkt hjemme af gangen til at starte med, og da leveringstiden er fornuftigt så giver det rigtigt god mening. Så i opstarten jeg skyder på i gennemsnit 10 af hver og af 200 produkter og selvfølgelige et tilpassende antal af de produkter som bliver revet af hylderne.
Størrelsen tænker jeg er nødvendigt når der skal være plads til reoler til alle produkterne så de er klar til hurtig pluk, også plads til papkasser til de rastende produkter som venter på at dem som på hylderne bliver solgt, også plads til forsendelse papkasser mm. også plads til at pakke bord.
Men nu er planen et start op i hjemmet, tømme det meste af lejligheden så jeg kan lave proof of concept, også flytte laget ind i på noget mere plads og forhåbentligt gerne med en investor i ryggen.
Må jeg spørge om hvor meget plads du bruger til at holde din shop kørende ? hvor mange produkter?
Det er altid en god idé at starte småt op - hos enten dig selv, eller ved noget familie der bor tæt på. Det er mindre bekosteligt, hvis man ellers kan leve med de ekstra "møbler og nips".
Jeg var selv så heldig, at mine forældre rent faktisk også driver deres egen butik og webshop.
Da jeg startede med min webshop Bambusbiksen.dk, var det derfor meget nemt for mig at komme i gang, og få en billig lagerplads, pluk og pak - og forsendelserne kører ind over deres erhvervsaftaler, da det jo er dem som står for afsending også.
Der er jo selvfølgelig en øvre grænse for hvor mange produkter jeg rent fysisk kan have på lager hos dem, og jeg synes godt nok det går alt for stærkt mod det punkt ;)
Hej Kasper
Tak for din besked.
Det lyder lidt som det er lagerhotel løsningen du har kørt med dine forældre.
Jeg har drevet egne webshops i snart 15 år. Den vel nok bedste ting jeg nogensinde har gjort var at tilknytte et pick and pack lagerhotel.
Af samme grund har jeg været med til at starte et sådant op. Fordi vi selv er iværksættere vil vi meget gerne hjæle andre igang. Derfor tilbyder vi samme gode priser til iværksættere, som vi gør til størrer kunder.
I vores basis-pakken koster det 55 kr. at sende en pakke - alt inklusiv.
Hvis du er interesseret, kan du læse mere om vores ydelser her WeShip.dk - og evt. give mig et kald på 60152000.
Jeg har drevet egne webshops i snart 15 år. Den vel nok bedste ting jeg nogensinde har gjort var at tilknytte et pick and pack lagerhotel.
Af samme grund har jeg været med til at starte et sådant op. Fordi vi selv er iværksættere vil vi meget gerne hjæle andre igang. Derfor tilbyder vi samme gode priser til iværksættere, som vi gør til størrer kunder.
I vores basis-pakken koster det 55 kr. at sende en pakke - alt inklusiv.
Hvis du er interesseret, kan du læse mere om vores ydelser her WeShip.dk - og evt. give mig et kald på 60152000.
Hej Lasse Tak for dit svar. Det lyder rigtigt spændende udfra hvad jeg fik læst fra hjemmesiden. du får lige et opkald her en af dagene da jeg er i udlandet lige nu. Mvh nicky