Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os din Google+ profil

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornyligt lavet en google plus profil, og overvejer stærkt at komme igang derinde, så tilføjer lige hele banden.

Min google+

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:12

Opdagede da jeg åbenbart også har haft leget med en google side dengang det blev introduceret, kunne være man skulle igang med at benytte den noget mere aktivt ;o) 

I kan cirkle mig her:

https://plus.google.com/100514024491050539657/

Så cirkler jeg selvfølgelig også om jer :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 00:05

Nils Pedersen:

Michael Bay Sørensen:

Jeg kan se mange vælger at lave et redirect fra deres eget domæne, også over på Google plus profilen. Men kan det ikke ha´ en modsat effekt? Jeg mener. Vi er vandt til at alle de andre sociale medier selvfølgelig indeholder det pågældende navn. F.eks. "twitter.com/firmanavn"

Her er det firmaets/personens domæne navn, der peger over på en Google konto. Det er selvfølgelig kun en tanke, men tænker mange så ikke at det bare er en side på ens egen hjemmeside, også ikke gider og besøge den? 

Synes det er en skam vi ikke kan få vores eget brugernavn på Google. Men der må simpelthen stikke noget bag.

Personligt vil jeg hellere bruge noget der ligner noget med Google plus f.eks.: http://gplus.to/surfsmartnu

Har jeg også undret mig over. Hvis det stod til mig, ønsker jeg inderligt der snart er mulighed for at alle kan få /+navn (eks. https://plus.google.com/+nilspedersen)

Det er da dejligt at jeg ikke er alene om tanken :) Men som sagt. Så er jeg sikker på at Google har sin grunde, og de selvfølgelig arbejder på en løsning. Man kan sige. Det er jo ikke fordi funktionen ikke er der? Det kan være det er pga. alle de søgeresultater, eller andet der bliver indekseret. Hvad ved jeg.

Hvertfald så er gplus.to et glimrende alternativt nu hvor vi ikke har andet. Jeg kommer hvertfald ikke til at lave en 301 redirect fra min egen side, til Google plus profilen. Fordi hvis jeg selv fandt sådan et link, og jeg troede jeg sku ind på en hjemmeside og læse lidt om Google plus, vil jeg blive sur, lukke vinduet, og gå ud og lave noget mere kaffe

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 01:29

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:20
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 05:39
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:15

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 08:25

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 08:27
Side 4 ud af 7 (70 indlæg)