Aminokapital virker bestemt, kender 2 der har fået slanter til deres projekt den vej, og om et års tid regner jeg da også selv med at skulle prøve lykken der! men nu er der lige et par andre projekter der skal sættes i søen først!
Rigtig mange gange tillykke Stine! og rigtig god vind med projektet!
Stine, kan du ikke give s en adresse på din annonce så vi bedre kan hjælpe dig?
Vedr. Remy, er han som regel meget flink. Men af og til får han en hjerneblødning og det er en af den slags gange.
Dbh Martin
Hej Martin.
Har haft annonce derinde længe og må give andre ret. Som investor har du ikke mange muligheder og hvis jeg kigger på min egne tror jeg ikke ikke det handler om teksten mere at igen kigger.
2 måneder tror jeg min har været der. 4 har kigget og er ret sikker på de talte 4 er mig selv.
Har opgivet kapital fordi enten forstår jeg ikke systemet eller har jeg bare ikke mange muligheder for kontakt.
Hvis det er mig der gør noget galt hører jeg gerne fra dig
jeg tror ikke på den med Stinne Winthers case. det virker som fake
Jeg ved ik, om casen er ægte eller ej, men at påstå noget er fake uden et eneste bevis, det siger vist mere om dig, end det gør om casen...
Og hvorfor skal andres tråd ødelægges af sådan en gang brok? Ligeså snart det går nogen bare lidt godt, så kommer jante frem, selv herinde... Længe leve misundelse!!!
Jeg var en af de første der signede op til Amino Kapital, men tændte lidt af efter at have læst et hav af annoncer med indhold som
1) Nu har vi lavet en fed web shop og skal lige bruge 300.000 til reklame for web shoppen. Om 3 måneder er de tjent ind. 2) Hvilket fantastisk potentiale projektet har . Om 2 år er vi større end Microsoft. 3) Jeg har ikke selv lyst til risikere mine egne penge, så kan du ikke lige risikere nogle af dine
Plus man nævner en masse floskler.
Så jeg droppede det lidt.
Ok det kan godt være jeg overdriver en lille smule
Vedr. Remy, er han som regel meget flink. Men af og til får han en hjerneblødning og det er en af den slags gange.
Dbh Martin
Hej Martin.
Har haft annonce derinde længe og må give andre ret. Som investor har du ikke mange muligheder og hvis jeg kigger på min egne tror jeg ikke ikke det handler om teksten mere at igen kigger.
2 måneder tror jeg min har været der. 4 har kigget og er ret sikker på de talte 4 er mig selv.
Har opgivet kapital fordi enten forstår jeg ikke systemet eller har jeg bare ikke mange muligheder for kontakt.
Har du kontaktet nogle af de 247 investorer der er på Amino Kapital? Det har du adgang til når du har en annonce?
Dbh Martin
Hej Martin.
Har du kontaktet nogle af de 247 investorer der er på Amino Kapital? Det har du adgang til når du har en annonce?
Dbh Martin
Ja til annonce bare ikke til kontakten. har ledt efter om man så kan hvis man betaler men kan ikke finde noget.
Som sagt gave jeg til sidst op så muligvis har jeg overset noget, men hvor og hvad?
Grunden til, at jeg startede denne tråd, var netop, at jeg intet hørte fra 15 investorer, jeg kontaktede. Det synes jeg ikke er ok. Og jeg spekulerer på, om de overhovedet ser beskeden. Det er alligevel utroligt, at ikke en er høflig og i det mindste takker pænt nej.
På den måde virker det mest som held, at der overhovedet er en investor, som er faldet over min annonce. Jeg har i øvrigt deaktiveret annoncen nu. Gider ikke lige kritiske kommentarer på den, som pludselig stod på facebook.
Og nej, jeg er sgu ikke fake. Og jeg bliver det heller aldrig.
Grunden til, at jeg startede denne tråd, var netop, at jeg intet hørte fra 15 investorer, jeg kontaktede. Det synes jeg ikke er ok. Og jeg spekulerer på, om de overhovedet ser beskeden. Det er alligevel utroligt, at ikke en er høflig og i det mindste takker pænt nej.
På den måde virker det mest som held, at der overhovedet er en investor, som er faldet over min annonce. Jeg har i øvrigt deaktiveret annoncen nu. Gider ikke lige kritiske kommentarer på den, som pludselig stod på facebook.
At du ikke hører fra dem er dårlig stil og desværre er mange mennesker uhøflige, det er bare svært for os at gøre så meget ved. Men at en ud af 15 er interesseret passer jo nok meget godt.
Man skal huske på at vi har godt 250 investorer i basen og det er jo helt forskellige mennesker, med hver deres interesse.
Men jeg er glad for det til sidst lykkedes for jer og jeg ønsker jer alt held og lykke med forretningen.