Jeg forstår ikke helt det du skriver. Var du investor eller ledte du efter kapital? De bedste hilsner Martin
|
Jeg var en af de første der signede op til Amino Kapital, men tændte lidt af efter at have læst et hav af annoncer med indhold som
1) Nu har vi lavet en fed web shop og skal lige bruge 300.000 til reklame for web shoppen. Om 3 måneder er de tjent ind.
2) Hvilket fantastisk potentiale projektet har . Om 2 år er vi større end Microsoft.
3) Jeg har ikke selv lyst til risikere mine egne penge, så kan du ikke lige risikere nogle af dinePlus man nævner en masse floskler.
Så jeg droppede det lidt.
Ok det kan godt være jeg overdriver en lille smule
Ja der er desværre mange der søger kapital, der sjusker meget med deres annoncer.
Jeg forstår ikke hvorfor man betaler 995 kr. for at lave en annonce, hvor man søger kapital til sin virksomhed, men ikke skriver noget særligt og samtidig er ligeglad med stavefejl m.m.
Vi forsøger at hjælpe folk så godt som vi kan, men mange er desværre ikke professionelle nok.
Men når det er sagt, så er der flere gange om ugen virkelig spændende virksomheder at investere og du får jo løbende besked om spændende emner inden for din branche.
De bedste hilsner
Martin