Det må du undskylde. jeg klikkede bare på dit link, men lagde ikke mærke til, at det bragte mig ind på min egen annonce og den er udløbet. Spooky behavior.
Har dit opslag overskriften Web-udvikling, eller hvad? jeg kan faktisk heller ikke finde det.
Ja præcis den overskrift.
Tror det virkede et par dage eller noget. Kan godt være det bare er min annonce det er galt med, skal jeg ikke kunne sige.
Vi har overvejet at gøre mere ud af at godkende annoncer, men det vil kræve en masse arbejder og så betyde, at vi skal tage langt mere for det. Vi har bevidst gjort AminoKapital så billig som mulig, for at alle kan være med. Men det betyder så også at man kommer til at bruge lidt mere tid på at finde ud af hvem der er seriøse eller ej.
Hvis man søger penge på Amino Kapital, har vi lavet en guide der ligger på sitet og også bliver mailet ud til alle der laver en annonce.
Er man investor, kan man lave en gratis annonce med hvad man søger og så gå direkte ind på de virksomhed man interesserer sig for og kontakte dem, gratis. Dertil får man hver dag en mail med evt. nye virksomheder inden for de brancher man investerer i.
Mangler man penge, laver man en annonce med hvem man er og hvad man har brug for. Det koster 995 kr. + moms for 60 dage. Dagen efter bliver annoncen mailet ud til alle de investorer der skyder penge i den branche man er i. Man kan også selv kontakte alle de investorer man vil direkte, ved at gå ind på deres annonce og trykke på "Send besked".
Det er ret enkelt og som jeg før har nævnt, møder jeg jævnligt folk der har haft succes på Amino Kapital.
Ville jeg sætte mine penge ud på Kapital? Godt spørgsmål. Jeg ville være nervøs for at få 500 stk. "high-fives" jeg skal skrive breve til "Desværre, du lyder som en engageret iværksætter men...". Omvendt ved jeg heller ikke rigtig hvor jeg ellers kunne investere mine penge hvis jeg søger ham før nævnte Zuckerberg?
Der kan du som investor fjerne muligheden for at blive kontaktet, så du blot selv kan udvælge dem du vil snakke med. Dertil er du 100 % anonym, du vælger det brugernavn du vil have og du kan vælge en andet end det du bruger på Amino.
Så kan du indstille mails til at få en samlet oversigt hver uge, med de emner der møder dine kriterier.
Så Allan, du kan bare lave din gratis "Investor annonce" og komme i sving :-)
Vi har overvejet at gøre mere ud af at godkende annoncer, men det vil kræve en masse arbejder og så betyde, at vi skal tage langt mere for det. Vi har bevidst gjort Amino Kapital så billig som mulig, for at alle kan være med. Men det betyder så også at man kommer til at bruge lidt mere tid på at finde ud af hvem der er seriøse eller ej.
Hvis man søger penge på Amino Kapital, har vi lavet en guide der ligger på sitet og også bliver mailet ud til alle der laver en annonce.
Er man investor, kan man lave en gratis annonce med hvad man søger og så gå direkte ind på de virksomhed man interesserer sig for og kontakte dem, gratis. Dertil får man hver dag en mail med evt. nye virksomheder inden for de brancher man investerer i.
Mangler man penge, laver man en annonce med hvem man er og hvad man har brug for. Det koster 995 kr. + moms for 60 dage. Dagen efter bliver annoncen mailet ud til alle de investorer der skyder penge i den branche man er i. Man kan også selv kontakte alle de investorer man vil direkte, ved at gå ind på deres annonce og trykke på "Send besked".
Det er ret enkelt og som jeg før har nævnt, møder jeg jævnligt folk der har haft succes på Amino Kapital.
De bedste hilsner
Martin
Martin alt dette sker bare ikke på min. Har aldrig modtaget en mail overhovedet og er interesseret i alle brancher mellem 50-250.000
Tror der er noget galt med min. Har prøvet at slette og opret en ny for lang tid siden.
Martin alt dette sker bare ikke på min. Har aldrig modtaget en mail overhovedet og er interesseret i alle brancher mellem 50-250.000
Hvis de 250k ligefrem brænder i lommen på dig, skal jeg da gerne sende dig vort "prospekt"
Vores annonce udløb for en lille uge siden, men da det mestendels handler om et lån (gerne til ågerrenter) til inddækning af en likviditetskrise i en ellers sund virksomhed, er du nok heller ikke fyr og flamme
kan jeg ikke, kan ikke finde mig selv andet i profilen, så eneste link jeg kan fremskaffe er. http://www.amino.dk/kapital/user/profile.aspx Men vi må gerne rode i min profil hvis i kan.
Efter at have hørt hvad andre kan er jeg sikker på der er fejl i min på en eller anden måde.