Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstremt billig animations reklamevideo, som du frit kan dele på alle medier. (dog ikke tv/radio)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, du kan få det til 25 kr, på fiverr, men det er heller ikke lavet til din virksomhed, men noget der er kopieret til hvad, 10.000 andre mennesker?, ham der leverer skriver bare lige din tekst ind, og færdig. 

Det er en fin pris der er her, måske en lille smule over det normale da det er uden moms, men det typisk der omkring. Men hvis du ikke har krav og gerne vil have det samme som alle andre, så køb da løs på Fiverr :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:54 | Låst

Jesper - codex-design.dk:
Det er en fin pris der er her, måske en lille smule over det normale da det er sort

Hvorfor er det i mener, at det er sort arbejde?

Blot fordi man ikke har virksomhed, behøver det da ikke at betyde, at man arbejder sort...

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 23:55 | Låst

Nej undskyld, ved ikke hvorfor jeg skrev det. Gik lidt hurtigt. :) 

Retter lige hehe

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Der er masser på fiverr der laver fuld customize og helt nye tegninger til de 25 kr. Præcis som det hun leverer. Husk på at der er mange menneske hvor 25 kr er mange penge.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:03 | Låst

Hov hov! Der er da ingen der kan sige at det er sort arbejde, bare fordi hun ikke har CVR nummer!? Man skal jo opgive sin indtjening til skat uanset om man har CVR nummer eller ej. Desuden skal man ikke oprette et CVR nummer før man forventer at have en omsætning på over 50000kr over en sammenhængende periode på 12 måneder.

Kom ind i kampen! Dig med 85 i navnet, som jeg ikke kan se hvem er.

Vh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 00:14 | Låst

Hej CS85,

Jeg går ikke ud fra, at du vil købe mit produkt. Det er skam os helt okay - jeg er sikker på, at du kan finde noget på fiverr som du kan blive glad for. Held og lykke med det.

Desuden, tilføjer jeg lige, at jeg absolut ikke tilbyder sort arbejde!! 

Men som Jens Andersen os fortæller, så må man tjene 50.000 om året, uden du skal oprette virksomhed. Deraf, min sætning, at det kun er de første som kan få det tilbud. Beklager hvis den er misforstået, troede de fleste godt vidste hvad jeg hentydede til der.

Venlig Hilsen

Denise

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:17 | Låst

Aner ikke hvad sådan noget normalt koster, men syntes nu det du fremviser ser godt ud i den "stil" det er lavet i - Flot arbejde.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 01:03 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 01:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej JTT,

Jamen, så syntes jeg at du skal købe din video hos fiverr!!

Hvis du skal have alle de ting på, som jeg laver, så er dine "fra 5 dollers" hurtigt deroppe!

I sidste ende, kan du jo tage og tælle de timer sammen du har brugt på kommunikation, at skrive script, rendere billeder o.a og se hvor mange du har brugt. 

Måske det bedere kunne betale sig at lægge dine timer i din virksomhed, og lade mig gøre arbejdet ?

Hvis du har lyst til at købe fiverrs produkt, så er du ganske velkommen. Han laver sikkert nogle fine vidoer!

Men jeg tror ikke der er lagt meget arbejde i den, når den koster ca. 30 danske kroner. 

Er det okay at frabede sig, at denne tråd skal være et diskussions emne?

Syntes du jeg er for dyr. Det er helt okay. Så lad vær med at købe!!

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 4 (40 indlæg)