Jeg har desværre ingen hjemmeside til at forklare dig hvilken forskel der er, eller som forklarer dig endnu bedere, at jeg laver illustrationer i hånden, ud fra hvad din virksomhed skal have med i sin video, og hvilken betydning og effekt det kan have for din video.
Jeg kan desværre ikke tage flere ordrer ind lige nu, da jeg har bogen fyldt op.
Hvis du gerne vil vide mere i forbindelse med, at du evt. vil have en video, vil jeg gerne vende tilbage til dig.
Tror bare du skal forlade samtalen Jonas. Du har intet at ha det der i. Jeg kan sikkert også få det du tilbyder til ingen penge, betyder det så det du laver også er til grin?
Har du dokumenteret at der ingen forskel er? For jeg har nemlig dokumentation på en utrolig høj stigning efter vi lavede vores egen salgsvideo. Mener det var omkring 140% stigning i vores tilfælde sidst jeg så efter.
Lige en PS. Det jo ikke kun hende der skal sælge, DU har muligheden for at skrive et manuskript der virkelig sælger! Så du har nok ret i, de templates du finder på videohive sælger absolut intet. DERFOR du selv skal lave dit manuskript og få Denise til at lave det. Kan sgu ik være så svært at forstå, ellers må du komme igen om nogle år, når du er blevet lidt ældre.
Jeg gør ikke grin med nogen, er sælger din søster?? Tag det bare roligt...
Du kan godt lave dine egne manusser til templates du køber på videohive. Tror du stigningen på 140% var fordi jeres video kostede X antal tusind kroner eller fordi det var en ordentlig template (ca. 100 kr.) og fordi I havde et godt salgsmanus?
Eller en hel tredje ting: Fordi det var jeres første video på hjemmesiden?
PS: Godt du støtter din søster, men jeg/vi er stadig ikke ude på at genere nogen. :-)
Jeg gør ikke grin med nogen, er sælger din søster?? Tag det bare roligt...
Du kan godt lave dine egne manusser til templates du køber på videohive. Tror du stigningen på 140% var fordi jeres video kostede X antal tusind kroner eller fordi det var en ordentlig template (ca. 100 kr.) og fordi I havde et godt salgsmanus?
Eller en hel tredje ting: Fordi det var jeres første video på hjemmesiden?
PS: Godt du støtter din søster, men jeg/vi er stadig ikke ude på at genere nogen. :-)
Tjaa, i får da stjerner ud af det...... Altid godt for noget :)
Denne tråd er oprettet i kategorien "Jet har et godt tilbud til dig" det er altså utrolig dårlig stil at ødelægge trådstartes tilbud ved at linke til konkurrenter og insinuere at der arbejdes ulovligt m.m.
Det skal I holde op med - andet er der ikke at sige til det.
Til Denise: Jeg beklager men tråden er blevet så mudret at jeg ikke kan rydde op i den og samtidig bevare bare en lille smule mening i debatten. Jeg låser derfor tråden og vil opfordre dig til at oprette tilbuddet igen, hvis det stadig er aktuelt. I den nye tråd skal du ikke tøve med at bruge anmeld funktionen, hvis emnet igen bliver afsporet - så kigger vi på det med det samme.