Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstremt billig animations reklamevideo, som du frit kan dele på alle medier. (dog ikke tv/radio)

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 00:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Der er en verden til forskel!

Jeg har desværre ingen hjemmeside til at forklare dig hvilken forskel der er, eller som forklarer dig endnu bedere, at jeg laver illustrationer i hånden, ud fra hvad din virksomhed skal have med i sin video, og hvilken betydning og effekt det kan have for din video. 

Jeg kan desværre ikke tage flere ordrer ind lige nu, da jeg har bogen fyldt op. 

Hvis du gerne vil vide mere i forbindelse med, at du evt. vil have en video, vil jeg gerne vende tilbage til dig.

Og jo, Jesper. Du har ganske ret :)

Mange tak firmaconnect.net!!

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:53 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Køb samme video for 25,- som alle har (i usa, thailand eller venezuela, ingen effekt på virksomhed) og spar 2975,-

eller køb samme video for 3.000,- som ingen har og spar 0,-

Jeg er ikke interesseret i en video ellers tak :-) jeg prøver bare at lade dig overbevise mig om at bruge 3.000 kr. mere

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 00:57 | Låst

Tror bare du skal forlade samtalen Jonas. Du har intet at ha det der i. Jeg kan sikkert også få det du tilbyder til ingen penge, betyder det så det du laver også er til grin?

Har du dokumenteret at der ingen forskel er? For jeg har nemlig dokumentation på en utrolig høj stigning efter vi lavede vores egen salgsvideo. Mener det var omkring 140% stigning i vores tilfælde sidst jeg så efter.

Lige en PS. Det jo ikke kun hende der skal sælge, DU har muligheden for at skrive et manuskript der virkelig sælger! Så du har nok ret i, de templates du finder på videohive sælger absolut intet. DERFOR du selv skal lave dit manuskript og få Denise til at lave det. Kan sgu ik være så svært at forstå, ellers må du komme igen om nogle år, når du er blevet lidt ældre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg gør ikke grin med nogen, er sælger din søster?? Tag det bare roligt...

Du kan godt lave dine egne manusser til templates du køber på videohive. Tror du stigningen på 140% var fordi jeres video kostede X antal tusind kroner eller fordi det var en ordentlig template (ca. 100 kr.) og fordi I havde et godt salgsmanus?

Eller en hel tredje ting: Fordi det var jeres første video på hjemmesiden?

PS: Godt du støtter din søster, men jeg/vi er stadig ikke ude på at genere nogen. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 01:23 | Låst

Jonas K. Nygaard:

Jeg gør ikke grin med nogen, er sælger din søster?? Tag det bare roligt...

Du kan godt lave dine egne manusser til templates du køber på videohive. Tror du stigningen på 140% var fordi jeres video kostede X antal tusind kroner eller fordi det var en ordentlig template (ca. 100 kr.) og fordi I havde et godt salgsmanus?

Eller en hel tredje ting: Fordi det var jeres første video på hjemmesiden?

PS: Godt du støtter din søster, men jeg/vi er stadig ikke ude på at genere nogen. :-)

Tjaa, i får da stjerner ud af det......
Altid godt for noget :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:25 | Låst

Hej Denise.

Rigtig flotte videoer! Kunne sagtens finde på at kontakte dig i fremtiden!

Mvh 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 01:28 | Låst

Nej sælger er ikke min søster haha, utrolig at du gider svine andre folks erhverv til. 

Og det ikke kun hendes forretning du ødelægger, men også din egen (hvis det overhovedet sker). Jeg skal ihvertfald nok holde øje med dig.. 

Held og lykke Denise, trækker mig ud af samtalen

Tilmeldt 23. Jun 13
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 01:28 | Låst

Hej Simon,

Tak skal du ha!

Det skal du være velkommen til :)

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 23. Jun 13
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 01:34 | Låst

Tak skal du have Jesper!

www.conradidesign.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Denne tråd er oprettet i kategorien "Jet har et godt tilbud til dig" det er altså utrolig dårlig stil at ødelægge trådstartes tilbud ved at linke til konkurrenter og insinuere at der arbejdes ulovligt m.m.

Det skal I holde op med - andet er der ikke at sige til det.

Til Denise:
Jeg beklager men tråden er blevet så mudret at jeg ikke kan rydde op i den og samtidig bevare bare en lille smule mening i debatten.
Jeg låser derfor tråden og vil opfordre dig til at oprette tilbuddet igen, hvis det stadig er aktuelt. I den nye tråd skal du ikke tøve med at bruge anmeld funktionen, hvis emnet igen bliver afsporet - så kigger vi på det med det samme.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)