Hej Vi har i dag en webshop som er lidt forsømt på SEO delen - i den forbindelse går jeg lidt og pusler med at oprette flere blogs omhandlende relevante emner i forhold til de produkter vi sælger på vores webshop, og så stille og roligt føde dem med relevante tekster mv. og linke herfra til vores webshop. Ligeledes ville jeg med tiden bruge disse blogs til at bygge videre på indenfor de relevante emner, som ligeledes har stor personlig interesse, til at gøre disse til en forretning i forhold til annoncer mv. Er der i denne forbindelse nogle faldgrupper, er der noget jeg skal være opmærksom på, andet end jeg selvfølgelig ikke skal bombardere disse med indhold fra start så man får negativ opfattelse fra googles systemer? Og kan jeg uden at blinke med øjnene også med fordel kryds linke mellem siderne og fra webshoppen linke den anden vej, for at få mest mulig juice ud af siderne? Og så lige en sidste ting, men er der nogen der kan sætte X antal wordpress blogs op, så de er klar til indhold og billeder, for er ikke så ferm i det med opsætning mv. og hvad vil det koste mig, det skal bare sættes op i en rimelig simpel standard template - ikke noget fancy til at starte med - dog skal det se pænt og ordentlig ud, da jeg har andre tanker med siderne fremadrettet. Bendtsen |
Ups, fejl :-)