Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for programmering af website!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg har med interesse læst denne tråd. Jeg ejer og driver en software virksomhed i Filippinerne. På vores hjemme side kan man læse Danske referencer, med navn og firma navn. Som kan ses så er vore kunder meget tilfredse med det som vi laver.

Referencer: 

http://www.1902software.com/site/309/referencer.aspx

Såfremt at du ønsker en alternativ pris som er inklusiv 1st klasses arbejde, support og service så må du meget gerne kontakte mig på telefon 36987190  på hverdage til klokken 13. 

Min virksomhed kan løse din opgave lige så godt som enhver Dansk virksomhed men sikkeret til en anden og bedrer pris. 

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:13

Hej Peter, det er da godt der er andre der kan se fordel i at få programmeret udenlands. Jeg opgav debatten, da kvaliteten på arbejdet pludselig ikke var godt nok, sådanne udtalelser kan man jo ikke kæmpe imod!

Jimmy

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:18

Dimsedut:

sådanne udtalelser kan man jo ikke kæmpe imod!

Intet ville da være lettere... Først kommer du med et par referencer på noget du har fået lavet offshore. Derefter giver du en indikation af hvad det har kostet.
På den måde beviser du jo din påstand...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 14:18
Hej

Som jeg ser det så er problemet at der er mange ”hajer” i vandet inden for outsoucing så når folk siger de har haft dårlige erfaring så tror jeg dem gerne. På samme vis findes der også mange ordentlige virksomheder som f.eks 1902 der leverer kvalitet til tiden, og som tænker med.

Outsoucing har meget at gøre med de individuelle mennesker som er involveret, hvis man vil, så kan man få det til at virke, spare penge, og få den ekstra kapacitet som man har brug for uden at kvaliteten lider. Hvis man vil bevise at det ikke kan lade sig gøre så er det meget nemt at gøre. (vi har haft nogle få eksempler i virksomheden hvor f.eks source code blev ændret efter vi havde sendt det til kunden formodentligt for at bevise at vi ikke kunne løse opgave)

Vi har dog fundet en ”melodi” som virker med mange men ikke alle virksomheder og vi siger tak men nej tak til opgaver hvis vi føler at kunden ikke er 100% indstillet på outsoucing.

Med venlig hilsen,

Peter

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:45

Hej Wittin

der er mange svar på dit spørgsmål, men hvis du ikke allerede har valgt en leverandør byder vi gerne ind på opgaven. Vi uvikler i stort set hvad det skal være og tager 650 ex moms i timen for arbejdet.

Kontakt mig hvis det har interesse.

Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49

Hej allesammen, og mange tak for svarene.

Jeg kan se jeg har fået skabt noget debat, det er da positivt. ;) Jeg har allerede set på en del af de referencer jeg har fået stillet til rådighed fra de enkelte programmører, samt på diverse websites.

Jeg ser gerne på flere referencer, hvis I smider et link til disse fra jeres website.

Mht. til outsourcing af opgaven tror jeg, at det ville blive problematisk, i hvert fald så længe der ikke er konkrete beviser/referencer.

I mit Publisher, hvor jeg har lavet en skabelon af hjemmesiden, dog uden en tilknyttet HTML-kode, da jeg ikke er skarp på det område, er opgaven skrevet på engelsk, og websitet skal være tilgængeligt både på engelsk og dansk.

Jeg har, som sagt, allerede set på en del websites, programmører og referencer, men ser som sagt gerne på flere.

Jeg er ved at tænke videre, samt at udarbejde en lidt mere idybdegående ordrebeskrivelse.

Hilsen Winnit

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)