Jeg kunne faktisk ikke være mere uenig! Du siger 20.000 ikke er nok til at lede indiske arbejdere. Her er der allerede 100 punkter at tage hul på, men for at gøre det kort, skal du virkelig have 20.000 "som minimum" for at oversætte en kravspecifikation til engelsk? Plus efterfølgende rettelser? For så tror jeg da allerede vi har fundet hvilken prisende du ligger i. Du kan ikke på denne måde drage sammenligninger med at starte en fysik butik, det er sgu da sagen uvedkommende. Det er jo heller ikke interessant at vide hvad det koster at købe en flyvemaskine. Og btw så lad og holde markedsføringen udenfor. "Den kan jo tages i de doser man nu engang ønsker" Du kalder det en småopgave til 150.000 kr? Held og lykke med at skrive det ind i forretningsplanen til banken! Jimmy |
winnit: Vil meget fraråde dig at benytte Jimmy's tilbud, hvis han tror at det udelukkende drejer sig om at oversætte en kravsspecifikation har han tydeligvis ikke særlig meget erfaring indenfor offshore software udvikling. Hans pointe mht. software udvikling kan muligvis være god nok, men igen det afhænger af dit projekt. Vil ikke afvise at det kan være en fordel for dig uden at have set den endelige kravsspecifikation :)
Jimmy: Jeg har ikke tænkt mig at hijacke denne tråd yderligere, du har ikke ret og du lytter ikke til hvad jeg siger. Derfor gider jeg egentlig ikke køre mere i det :)
Fortsat god dag :)