Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for programmering af website!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er glad for jeg stødte på det her forum, og håber på en masse brugbart feedback. :)

Jeg skal have programmeret et website, designet har jeg lavet meget nøjagtigt i Publisher, så det står meget klart, hvad jeg vil have, men kan kun designe, og ikke programmere.¨

Her kommer du så ind i billedet, hvis du altså repræsenterer et web-udviklingsselskab/webbureau, og evt. kan give et tilbud.

Websitet skal være et community, hvor der er mulighed for følgende:

- Oprettelse af bruger.

- Privat og "offentlig" chat mellem brugere, altså et chat-system. Helst med censur på chatten.

- Fora. Jeg har selv designet nogle i Publisher, med flot layout, men uden vilde features. Der skal groft set bare være mulighed for at skrive indlæg, svare disse og se mest aktive og sådan. Det er muligt, at man kan downloade nogle standard-forums, der ligner dem jeg har designet, og disse så kan bruges.

- Der skal være et indeks på siden, hvor jeg kan oprette kategorier og linke til websites, og jeg skal kunne indsætte billeder hvor det ønskes på siden.

- Mulighed for at søge på siden.

- Søgning efter brugere.

- Brugere skal have et "min profil"-sted, hvor de kan oprette et galleri og skrive lidt om sig selv.

- Det skal gerne være muligt at "rapportere" om dårlig opførsel blandt brugere.

- Naturligvis skal der programmeres en masse sider med information til brugere om diverse sager, vel omkring et par hundrede info-sider, når alt kommer til alt.

- Brugere skal kunne anvende HTML og uploade billeder i fora.

- Der skal være et point-system i chatten,  så man kan rate hinanden.

- Jeg skal have mulighed for at logge ind og ændre i indholdet.

Jeg håber, at det er nok info, hvis ikke kan du endelig skrive! Chat-systemet er rimelig kompliceret, håber det ikke bliver alt for dyrt.

Er du i stand til at give et uforpligtende tilbud på programmering af det? (Som sagt har jeg designet hjemmesidens layout i Publisher, så hvis projektet går videre kan du rimelig klart se, hvad det helt konkret er du/I skal programmere).

Hilsen Christian / Wittin

P.S. Undskyld hvis det er lidt rodet! :-)

Tilmeldt 27. Aug 07
Skrevet kl. 22:25

Lige en ting til; systemet (chat og forum) skulle gerne ligne noget i stil med Speek.dk.

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:07

Hej Christian.

Du kan prøve at kontakte mig, så tror jeg vi kan finde en løsning, Har arbejdet med web i snart 6 år. er uddannet webintergrator.

Med venlig hilsen

Ricky Larsen

ricky@romdata.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:18

Hej Christian

Du skal være velkommen til at fremsende kravspecifikation til os så skal vi gerne give dig et tilbud på opgaven, hvis ikke du har anden kravsspecifikation end det du har skrevet her på siden har jeg brug for at tale lidt med dig for at give dig en pris og så vil jeg bede dig ringe til mig.

Du kan læse mere om os og vores virksomhed på http://www.mc-solutions.dk hvor du også kan finde kontakt information.

Dbh

Mikkel Christensen

Tilmeldt 27. Aug 07
Skrevet kl. 16:13

Hej, og tak for svarene!

Vil lige tage et kig nærmere på det, og så se. Dog vil jeg godt vide, om én af jer er i stand til at bedømme, i hvilket prislag, vi ligger i? Hvis det er muligt at komme med et slag på tasken bedømt ud fra informationen skrevet i tråden.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:31

Det kan vi ikke og ethvert forsoeg herpaa ville vaere dybt userioest saa det tvivler jeg staerkt paa du faar nogen til :)

Jeg kan anbefale den her artikel som vi har skrevet:

http://mc-solutions.dk/Hvordan%20skrives%20en%20god%20kravspecifikation.html

Den opgave du har beskrevet kan ligge alle steder mellem 50.000 og 250.000kr, muligvis lavere hvis du er heldig. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:21

Hej Winnit, hvis alle kommer med tilbud over 20.000 så lad mig kigge på det. Jeg har en kontakt i Indien, der laver et super godt stykke arbejde.

Jimmy Mortensen

31 24 44 44

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:24

Jimmy: Giver i fuld garanti på jeres Indiske arbejderes arbejde?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:34

Du lægger jo op til at jeg skal spørge om hvad fuld garanti omfatter, men hvis det er om kunden er tilfreds når arbejdet bliver leveret, så ja selvfølgelig, du får udført det arbejde du efterlyser? Hvorfor skulle det være anderledes end dansk udført?

Egenligt jagter jeg ikke opgaver, men når folk som iværksætter bliver mødt af en "unødvendig" startomkostning på 50.000-250.000 så bliver jeg sgu provokeret til at kaste lidt lys ind, og få "uvidende" til lige at kigge sig om inden de ryger på en alt for dyr kontrakt.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49

100-200.000kr er ikke meget i opstartsomkostninger (f.eks. 100 til udvikling og 100 til markedsføring) sammenlign med at opstarte en klinik, butik, fabrik værksted eller lign...du kommer ingen steder for 100.000kr de er væk bare på inventaret.

20.000kr dækker ikke engang det arbejde du har med at lede dine indiske udviklere, det kan være en fordel at udvikle i udlandet hvis du kender dit team godt. Men jeg nægter at tro at du kan lave noget som helst der kan betale sig for 20.000kr

De penge du sparer på udviklerne sætter du til på en til at lede dem og til rettelser af fejl der opstår i forbindelse med sprog og kulturkløften, ihvertfald med så små opgaver som denne her. Men jeg syntes du skal få sammenfattet dig en kravsspecifikation og få nogle tilbud på opgaven så er det også nemmere at vurderer om der er noget at hente ved at få udviklingen flyttet til udlandet :)
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)