Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dmoz værdi 2013?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Ville høre jeres mening om der værdi i at få link hos dmoz, nu til dags :)

Det lykkes mig at få et link derfra ;)

'

God sommer til jer!

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 12:59

Tillykke med linket, en eller anden værdi kan det vel have ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, det har stadig en god værdi. Og set i forhold til prisen (et par minutters arbejde) så er det jo top godt :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:48

Det er blot uheldigt og utroværdigt, at der ikke reageres på visse kategorier. Det er i al fald aldrig lykkes mig at blive optaget, selvom det var seriøse hjemmesider.

Hilsen, Robert

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:17

Så er jeg blevet den heldig ejer ;)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:32

Det lykkedes heller aldrig mig at blive optaget, og mener også at jeg fandt ud af at redaktøren havde en konkurrerende virksomhed, hvorfor hans side var den eneste der var optaget i en længere periode. Håber de har fået strammet lidt op på det siden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har helt klart den fornemmelse, at der ofte sidder redaktører, der enten er konkurrenter eller blot ikke kan lide en.

Jeg har gennem flere år forsøgt at få optaget ganske seriøse hjemmesider, hvor nogle var private hjemmesider og andre var firma-hjemmesider. Ellere mere præcist, så er mine hjemmesider i al fald ikke mindre relevante end de andre i kataloget.

Dog kan det måske ske, at redaktøren blot ikke længere gider passe sit frivillige arbejde, men det er også useriøst.

Vi har før haft den diskussion på Amino, og der er tidligere blevet sagt mange mærkelige ting om Dmoz, så hvis de er så useriøse, så forstår jeg ikke, hvis dette katalog stadig kan give værdi.

Hvis det ikke virker, så burde de jo rette op eller lukke ned.

Hilsen, Robert

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 18:00

Robert Kronberg:
Hvis det ikke virker, så burde de jo rette op eller lukke ned.

Så vidt jeg husker, så blev DanskeLinks.dk pludselig slettet af kataloget. Et site som jeg gerne vil stå inde for (og nej, det er ikke mit site).

Så måske burde det lukke ned?

Mvh. John

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 10:09

Der er stor mangel på redaktører på dmoz.org, så der er en del kategorier, hvor der kun er en enkelt redaktør, hvilket rent naturligt kan øge risikoen for et misbrug af redaktør-tjansen.

Jeg kan kun opfordre alle med interesse i det, til at blive dmoz redaktører, da flere redaktører øger kvaliteten. En del kategorier har 2-4 redaktører og her bliver ansøgninger typisk behandlet af mindst 2 uafhængige redaktører.

Så har man en interesse i en kategori, så kan man ansøge om at blive redaktør for den og dermed hjælpe med en god og fair behandling af de indkomne ansøgninger...

Mvh,

Ole Pedersen

dmoz redaktør

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:55

Tak for info Ole, det vil jeg da overveje at kaste mig over. Det er vel ikke noget som kræver en masse tid, og som du selv siger så øger det jo chancen for en fair behandling af de indkomne sider.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)