Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en lykkelig iværksætter!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er det egentlig ikke fedt, at vi "internet iværksættere" har det privilegium, at vi ikke skal holde os til "8-16" ?

Jeg synes at det er fantastisk at jeg kan sidde og maile med en arbejdsrelateret person, klokken 23 om aftenen nogle gange.

Og eftersom dét, med at opstarte en webshop, er en ren passion for mig, så gør det mig ingenting, at jeg skal lægge fritidstimer, aftentimer og nattetimer i mit arbejde. - Det hele flyder bare på en eller anden måde sammen for mig, i dagligdagen.

Og så kom jeg til at tænke på en anden lille fordel.

Min kæreste og jeg, er begge inkarnerede nørder, der tilbringer 80 % af tiden, med hovedet ind i vores skærme.

Mange i vores omgangskreds synes at det er en mærkelig, og asocial måde, at tilbringe tid med sin kæreste. "I er jo aldrig rigtig sammen!?"

Men vores aftener går med, at vi sidder tæt vedsiden af hinanden i sofaen. Med hovedet fordybet i hver vores computer projekt. - Vi har tændt stearinlys, og drikker kaffe som vi skiftes til at brygge til hinanden. Og så skal vi bare lige dreje hovedet, så kan vi kysse! :) Denne lejlighed benytter vi selvfølgelig nærliggende tit. 

Så i mit forhold, har jeg ingen problemer. Vi skændes aldrig... bogstavelig talt ALDRIG. Og vi har nu været sammen, i 3 år

Nå, bare lidt strøtanker, fra en lykkelig iværksætter (fremtidsskaber) :)

God dag <3

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke
Ja det er dejligt priviligeret selv at kunne tilrettelægge sin dagligdag uden at skulle møde fra 8-16.
Dog er det også mange flere timer man knokler på som iværksætter.

Det er kun sundt som du selv gør lige at stoppe og op engang imellem og mærke efter hvor dejligt man egentlig har det.

Et råd herfra. Husk at oplev livet og lav noget sammen med din kæreste uden for hjemmest 4 vægge.
Kom ud og oplev lidt andet end at sidde dag ud og dag ind foran computeren.

Som iværksætter kan det være svært at strukturere arbejdstiden da den tit flyder ud. Men kommer der lidt struktur på så bliver det også endnu nemmere at håndtere og være der for sine venner, sin kæreste og familie.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:11

Dejligt at høre du nyder iværksætter tilværelsen Rikke! (:

Kan se at du ikke har noget aktivt link i din signatur, det må du hellere lige få gjort noget ved! - Kan se du også er plus medlem, så måske det var en ide at få lavet et lille signatur banner også, når du nu har muligheden.

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 13:25

Hmmmm. Syntes disse ting ændre sig lidt når man får børn, så er der andre hensyn og behov som ikke altid kan forenes med Cyber livet :-) og nørderiet.

Big Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rentebasen:

Hmmmm. Syntes disse ting ændre sig lidt når man får børn, så er der andre hensyn og behov som ikke altid kan forenes med Cyber livet :-) og nørderiet.

Big Smile

Giver dig kun ret i. Har mærket en stor forskel siden jeg er blevet far :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 13:35

HE HE Ja fruens "elastik" strammes også gevaldigt, mon det sker under fødslen......?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:30
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:38

Så er der kommet signatur banner! :D Tak for rådet!

Og Simon, det vil jeg se nærmere på - Tak :)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:31

Remoulade Rikke:

Så er der kommet signatur banner! :D Tak for rådet!

Velbekomme! (:

Bare lige for at "være lidt efter dig", så ville det være endnu mere optimalt, hvis du fik lavet banneret i vector grafik, så det ikke ser så grynet ud. Derudover kan du jo også som plus medlem gøre selve banneret klikbart.

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)