Ja jeg siger lige undskyld på forhånd... for jeg vil ikke lige skrive hvad idéen går ud på, men den svarer i sin kapacitet til en universel e-handels løsning som i sin helhed skal fungere på alle betalings software s men styres via én central. Og her taler jeg så om de betalings systemer der ligger hos de forskellige forretninger som Netto, Kvickly, Fakta, Føtex osv... og senere udvides med andre forretninger som tøjforretninger, skobutikker o.l. altså forretninger som "man" handler i ofte. I princippet kan min idé videreføres til ALLE forretninger på verdensplan, ligesom servicen justeat kan benyttes på alle spisesteder der er tilmeldt. Mit spørgsmål til de kloge er så - hvis man ikke har kompetencer til at få bragt sådan en idé til live, men har grund-idéen... hvem er så den rette at kontakte i forhold til et evt. samarbejde eller blot salg af idé på licens, således at jeg bare får eks. 1% pr. transaktion for at have været idéhaver på dette??? Håber at nogen har et guldkorn... men ved det er et ret håbløst projekt for en jente som mig :O) På forhånd tak. :) |
Du vil med andre ord lave en ny betalingsmulighed? Og have 1% i avance for hver betaling?