Jeg synes det er mere end svært at give råd, når vi får så lidt at vide om ideen. Derfor bliver de svar du får også tilsvarende tilfældige eller baserede på hvad folk tror du vil lave. Mit råd er: hvis du vil have bedre råd, så åben mere op for posen og fortæl os lidt mere om produktet. (og ja, så er der nogen der kan kopiere det, men de fleste herinde har vist allerede nok med deres eget. Og fortæller du 50 % om produktet, så er der jo stadig 50 % som kun du ved...). |
Rasmus Fredslund Hansen:Jeg synes det er mere end svært at give råd, når vi får så lidt at vide om ideen. Derfor bliver de svar du får også tilsvarende tilfældige eller baserede på hvad folk tror du vil lave. Mit råd er: hvis du vil have bedre råd, så åben mere op for posen og fortæl os lidt mere om produktet. (og ja, så er der nogen der kan kopiere det, men de fleste herinde har vist allerede nok med deres eget. Og fortæller du 50 % om produktet, så er der jo stadig 50 % som kun du ved...).
Det er rigtigt men det gør jeg desværre ikke. Men jeg tror alligevel godt jeg kan få noget ud af at snakke med rådgiverne på eks. fablab og teknologisk ins. for de har tavshedspligt og er rimelig skarpe til det de gør. Men finder jeg ud af at det blir for omstændigt for mig, giver jeg gerne hele idéen videre her.
På forhånd tak for jeres råd