Jeg har søgt meget på nettet og kan ikke finde noget svar der. Så tænkte at i dejlige mennesker sikkert kunne hjælpe, hvis der altså er en løsning til problemet.
Hvis man gerne vil lave en "privat" aftale med en virksomhed mht. til affiliatelinks, altså en brugerdefineret procent sats på hvad man får i provision pr. salg, klik, o.s.v. Findes der en side hvorpå man kan oprette sig sammen med ens ønskede "partner" og indstille tingene der og lade dem om det tekniske bag affiliate links? (går ikke udfra at man kan downloade noget program som selv kan holde styr på cookies fra besøgende o.s.v)
Bær over med mig hvis der er noget som jeg fuldstændig har misforstået! :)
Har du selv haft erfaringer med dem - eller selv har sat en side op med private affiliate aftaler? da det virker til det er dem der bedst kan opfylde det behov vi søger.
Har du selv haft erfaringer med dem - eller selv har sat en side op med private affiliate aftaler? da det virker til det er dem der bedst kan opfylde det behov vi søger.
Jeg har ingen erfaringer med dem. Det var blot nogen jeg fandt i en Google-søgning.
Er der nogen der har erfaringer med at lave en privat aftale med en virksomhed mht. affiliate links hvor man laver en brugerdefineret procent stats? eller noget ligende.?
Mange tak for de fine svar drenge. Jeg har kigget det igennem, men har stadigvæk ikke fundet en løsning. Er der andre med erfaring inden for området? :)
det ville jo kræve trackingsoftware, der kan måle på resultaterne. Så vidt jeg ved er det ikke helt billigt, men man kan selvfølgelig også vælge at stole på annoncøren, hvis den fortæller dig, hvor mange salg der egentlig kommer via din side.
Man kan også gøre det lidt nemmere og sælge bannerplads for sin side til et fast beløb, uden at der bliver fulgt op på det, når måneden/perioden er omme.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Hej Lars. Tak for svaret, så det du mener er altså man skal investere i et meget dyrt software, for at få det til at virke? Der er ikke andre fra amino der har stået i samme situation og fundet en løsning? - bannere og reklame fungere desværre ikke til vores forretningsidé. Vi må prøve at lede videre efter en affiliate løsning. Vi håber virkelig der er nogle der kan hjælpe os med vores problem. Mvh Thomas