Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate uden brug af affiliate program. Kan det lade sig gøre?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel køre det igennem Partner-ads og nøjes med at godkende den eller de partnere du ønsker aftale med. De tager et cut på 20% så vidt jeg husker.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Hej Nicolaj

Det kunne også være fint, men problemet ligger lidt i at aftalen ikke skal være synlig for andre, da det kun er os som skal accepteres. Og jeg kunne forstille mig nogle af de partnere vi ønsker allerede har en kampagne kørende, kan de have flere kampanger kørende på et affiliatenetværk?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 17
Fra  Depothuset Skrevet kl. 23:40

Medmindre din side er meget velbesøgt, vil jeg søge efter affliate partnere til at stå for tracking.

Dermed ikke sagt at du ikke samtid kan sælge bannerplads til fast pris hvis du har kontakt til interesseret virksomheder. 

Mvh

Mads Søjberg

www.Depot-Huset.dk

www.stage-light.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:06

Nicolai Juul Jensen:

Hej Nicolaj

Det kunne også være fint, men problemet ligger lidt i at aftalen ikke skal være synlig for andre, da det kun er os som skal accepteres. Og jeg kunne forstille mig nogle af de partnere vi ønsker allerede har en kampagne kørende, kan de have flere kampanger kørende på et affiliatenetværk?

Det kan de vel godt, men de kan også give udvalgte partnere en bedre afregning - også uden at andre kan se det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:00

Tak for de gode svar, vi har prøvet at tage kontakt til "alle" danske affiliatenetværk. Dog desværre uden svar efter snart en uges tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 09:40

Vi søger stadig efter muligheder, for at få løst vores problemstilling. Håber der er nogle der kan komme med hjælp og ideer til hvad mulighederne er.

Mvh Thomas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)