Rautus jeg synes at du virker underlig. Undskyld... Men alt hvad du skriver lugter af: "Erhm, jeg kender en mand, der har en nevø... bla bla."
Jeg synes at DU skal kontakte nogle af de Aminoer, der har tilbudt sin hjælp, og så skal du lade dem designe en side til DIG/jer. - Og hold en anden klog person skrev... Hold dig til dét som du er god til :P
Er jeg den eneste der savner en "ignorer bruger-knap" ?
Den findes skam
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Det virker som om, at I har har copy pastet noget tilfældigt ind.. Lav en side på dansk og en på engelsk - hvor svært kan det være? Jeg må ærlig talt sige, at mange af dine spørgsmål er noget som du selv bør vide - især når du er en del af hjemmesiden.
Er ganske sikker på, at du har en tidligere bruger ved navn Fireman! Du har fået en masse gode svar, tag dem til jer - få lavet hele jeres hjemmeside om og kom så tilbage og få mere konstruktiv kritik.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.