Som jeg ser det, så har i brug for at lave lidt research på området for at finde ud af hvad jeres virksomhed skal udtrykke via jeres hjemmeside.
Hvorfor ikke lave lidt sjov og sætte det op som en webshop :O)
Nå men jeg kan se i får mange tæv, så jeg vil prøve at hjælpe på en konstruktiv måde.
1)
Tag en beslutning om, om i vil ramme det danske marked eller det engelsksprogede.... evt. lav en klon af hjemmesiden på engelsk så i ikke har så meget tekst som gør det rodet og forvirrende at se på.
2)
Fjern alle dillerfotos! Selvom jeg generelt er til den slags (min mands selvfølgelig), synes jeg det virker enormt useriøst og snusket, at der er fotos af kronjuvelerne med og uden dertilhørende væsker!!!!
Hvis i på nogen måde skal virke seriøse, og jeg taler af erfaring, da jeg tidligere har været fotograf på en lign. opgave, så se at få lavet nogle flotte fullsize fotos med HELE manden. Stå ved hvem i er, med ansigt og det hele og posér foran kameraet med en flot baggrund, og "rene linier". Det er ok at man kan se klokkeværket, men personligt synes jeg det skal være på en proper måde.
3)
I tiltrækker de forkerte kunder ved at fremstå sådan som i gør nu. Ingen kvinder med respekt for sig selv ville benytte siden som den er nu. Jeg ville holde siden hvid, ren og lækker med en flot skrifttype og med knap så meget tekst.
I skal ikke være bange for at målrette jeres virksomhed lidt mere mod de kunder i gerne ser benytte jer... sæt jer i kundens sted. Kvinder har lettere ved at få dækket deres seksuelle behov, så min opfattelse er at det skal være ret lækkert, hvis de skal betale for det.
4)
I skal nok mere fokusere på jeres evner end jeres udstyr. Selvom det ikke nødvendigvis skader at have udstyrret i orden, så er det bestemt ikke altafgørende... der er mange eksempler på det modsatte.
5)
Hvis i er smarte, så hyrer i en fotograf og en hjemmeside designer til at få hjemmesiden til at fremstå professionel. Det er vigtigt at man holder sig til det man er god til.... og er i gode til det i laver, så lad andre klare det i ikke er gode til. På den måde er chancen for at få succes meget større.
Husk.... i får de kunder i "taler" til... og er i exclusive, bør i fremstå sådan.
Held og lykke.