Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny mulighed i Danmark. Er du interesseret?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære lille troll

Jeg har altid fået at vide at jeg skal kun udtale mig om hvad jeg ved og ikke hvad jeg tror.

Og oplysninger om ting, firmaer, mlm eller ander man får af andre er så vidt jeg ved andenhåndsoplysninger, og dem kan man ikke bruge til at påstå at man ved alt med, men nu er du jo superintiligent kan jeg se, at du er alt vidende efter egen mening............ MEN! du har åbenbart en brist i din viden opm MLM / NW. Den kunne du jo lukke ved at føre en soper og inteligent diskution med medlemmerne i dette forum!!!!

Hvis du forsat bruger din tydelige intiligens som jeg læste, så må jeg tro på at du er en af dem "der er døde uden selv at vide det" men også som andre betegner som "hjernedød".

Du må fortsat have en "god dag" trods dit helbred og god bedring

DDH

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:23
Det er ren uforfalsket bullshit. Deres anden produkt linje er kopi parfume. Det kalder de det ikke, men når en parfume der vil se sig fattigfin ud dufter nøjagtigt som f.eks hugo boss....ja det siger alt om forretnings etikken der er fat i her. Produktet er i bedste fald af tvivlsom kvalitet, og derudover skal det siges at nano teknologi er MLM'ernes nye buzzword. Flere jeg kender har brændt nallerne på det her svindel fortagende. Jeg trak mig ud stortset med det samme, mest fordi at jeg kun lod mig lokke med af et familiemedlem der havde satset stort. så det var som salg ofte er i MLM...et medlidenheds salg. Jeg har tilgengæld forsøgt at få mine penge tilbage, som de tilbyder i 90 dage, og dette er ikke sket. Jeg har ikke hørt et pip, jeg har ikke fået bekræftelse på at de har modtaget min pakke tilbage osv osv. Alt ved det her firma stinker af uprofessionalisme, pånær deres konventioner som bærer præg af at være pyramidespils folk, da modellen er stortset den samme, men med lidt mere lovprisning af deres egen slangeolie, men dog med mere lovprisning af deres forretnigsn koncept som er...hverv flere folk til conceptet. Produktet kunne fint have været orme eller snot på dåse, det er 100% uvæsentligt og er der kun til at låne modellen legitmitet det egentligt ikke har. PM INTERNATIONAL ER ET PYRAMIDE/HVERVE SPIL, men med vitaminer indlbndet for a holde sig lige på kanten af loven. Hvilket igen er vidne om en kedelig moral. Hold jer væk Mvh M.R.N
Fra Århus
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:01

kontorinvest:

john sommer:

selv arbejder med og hvorledes du afsætter dine produkter?
Det kunne lyde som om at du er blevet mishandlet af forretningsfolk er det således ?

Hvorfor optræde anonymt her - tænk på hvad du har af markedsføringsmuligheder for din virksomhedWink  

Kære små lam

Jeg taler til jeres samvittighed. Til empatien i mennesket der skulle sikre, at vi ikke er skide ligeglade med det sidste og mest sårbare led i alle sammenhænge.
Der står 5 drenge i en skolegård. Bøllen finder på en genial leg. Introducerer dreng nummer to for den. Betingelsen er at han finder en dreng mere til legen. Således videre til tre og fire, og til sidst dreng nummer fem. Nummer fem går til alle de andre fire og fremlægger synspunktet, at han synes det var en lidt nederen konstruktion for en leg. De fire afviser, og en enkelt vælger at kalde ham uduelig og ikke ivrig nok for at skabe sin egen lykke. (noget med at vi 6 mia i verden.. så der vil altid være en dreng mere at finde til legen til dem der arbejder hårdt nok)

Jeg afskyr alle de fire personligheder. Alle som en sætter de ego og personlig vinding over offerets skæbne. Jeg ved at i lignende konstellationer, findes der rent faktisk led 2, led 3 og led 4 fra eksemplet med skolegården, som ikke har regnet den ud. Altså at den femte dreng bliver groft og urimeligt behandlet. Dobbelt foragt for leddet før, som ikke minder om konsekvensen for sidste led.

Men ikke alle mennesker har indsigt om medfølelse... og den portion empati der skal til - som indledningsvist nævnt. Det har jeg forlængst accepteret. Men MLM vækker stadig større afsky i mig end noget andet, fordi konceptet opererer på et uhumsk plan. (det var det med personlig vinding over andres skæbne)

Jeg var hverken mobberen eller den mobbede i skolegården. Ej heller har jeg nogensinde været involveret i MLM, hvis man undlader at tælle salgstalerne jeg har fået fra bekendte som på den mlm-desperate måde ad omgange har præsteret pitches der er som taget ud af denne kategori på amino.

Når mlm så tilmed slår sig ned med slankeprodukter bliver jeg ekstra pissed. Vi er mange som kæmper for øget folkesundhed. Som kan opnås relativt let ved øget information, men som så bliver forpurret af skodprodukter kun sat i verden for at toppen af en pyramide kan skumme fløde på en større og stigende flåde af "tjen ekstra" "tjen hjemmefra" "vil du seriøst slanke dig"-opslags-ophængere i den lokale superbrugsen... De suger kronerne ud af desperate overvægtige, som i virkligheden bare skulle skride ned i sportigan og købe et par løbesko og ellers købe grøntsager for resten af de tusinder af kroner et pilleglas nanopiller vil have kostet.

---

Man taler til mig om anonymitet og om hvordan jeg styrer min egen virksomhed.
Jeg må le.

Hej Allesammen og specielt ejeren af ovenstående.

Nu har jeg lige læst dit sure opstød og må erkende at jeg overordnet kan forstå din holdning omkring mlm/pyrmidespil.

Men jeg bliver nød til at komme med min mening, jeg har generelt et problem med folk som skære alle over en kam, ikke et personligt problem, men mere lyst til at få dem til at se tingene anderledes. Nu er jeg ikke selv i noget mlm eller pyramideselskab, men ud fra de erfaringer jeg har gjort mig igennem mine 32 dejlige år på denne skønne jord, har jeg oplevet n del og lyttet og hørt om en masse forskellige idéer.

I mine øjne er der MEGET stor forskel på pyramide og mlm. ( nu ved jeg godt du tænker: de er opbygget på samme måde og produkterne er bare et skalkeskjul) men nej. Et pyramideselskab er faktisk som du beskriver, så fint i dit indlæg og ja jeg har samme afsky for de personer. MEN de fleste mlm firmaer (grunden til jeg skriver de fleste er fordi jeg ikke kender alle og JEG SKÆRE IKKE ALLE OVER EN KAM) De fleste er órdentlige produkter som har valgt at markedsføre sig på anden vis, fordi de på denne måde kan omsætte flere produkter til en evt. højere pris en alm. Hvilket i mine øjne lyder som fornuftigt forretningssans. Du skriver at du hader alle de mlm selskaber som sælger"slankeprodukter" men det er sjovt din fokus kun er rettet imod mlm firmaer, hvad med matas og alle alm. butikker og deres levarendører som laver, markedsfører og sælger slankeprodukter???

Er et produkt bedre og er det kun de firmaer som benytter sig af flotte dyrer reklamer igennem tv, medier, busreklamer mv. som er iorden og som må (tjene penge på forbrugeren)?? Hvofor må den menige person ikke have lov til at få en del af kagen?

Hvorfor er det fair i dine øjne at Dansk supermarked, eller andre store virksomheder skal have et så stort økonomisk overskud hvert år, istedetfor dig, mig eller Susanne " kørestolsbruger, enlig mor til 3 børn, efter manden forladte hende pga. af hendes ulykke som TVANG hende til at tilbringe det meste af hendes liv i en kørestol" hvorfor må Vi ikke have lov til at få en bid af kagen?

Jeg vil endnu engang understrege at jeg ikke er med i et MLM eller pyramideselskab, men jeg kan godt forstå folk som vælger at arbejde med mlm. Hvis man holder sig til et ordenligt mlmselskab, er det ikke kun penge som mange folk går efter, det er også det fællesskab, som man opnår igennem dette, de venner man får, de oplevelser som man får, det at blive accepteret uanset din, religion, hudfarve, politiske standpunkter, dine mangler, handicap mv. Hvor tit oplever du butikschefen i en Bilka give den menige flaskedreng hånden, spørge ham hvordan det går derhjemme osv. ALDRIG!!

Men du ser i mlm at toppen af kransekagen (som sikkert tjener mest) giver de menige personer hånden, lytter til dem, snakker med dem, giver dem personlig motivation mv. NOGLETING MANGE ALM. VIRKSOMHEDER GODT KUNNE LÆRE AF!

Jeg ved godt, jeg kom lidt omkring, men når først tankerne får frit løb, er det svært at stoppe med at skrive. Men for at opsummere:

Man kan ikke skære alle over en kam.

Med venlig hilsen

Henrik     

Med venlig hilsen Henrik
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:32

Hej Henrik!

Jeg har klippet nedenstående fra dit indlæg da jeg som du finder at det er tankevækkende at der er stor interesse for denne forretningsform (mlm) men at interessen for at forstå mulighederne er mindre end interessen for at forstå og finde frem til de sunde, etiske og kvalitetsmæssige udbydere af denne forretningsform.

Men der er interesse - og jow dårlig omtale er dog også markedsføring. Men det har som du også undret mig at det i denne tråd er mere legitimt at der oversælges via TV-reklamer, sælgere og butikker af en mængde produkter hvor der loves det ene og andet som vi alle ved er lige i overkanten af hvad der er hold i.

Med network Marketing forretningsformen kan alle være med også Susanne som du nævner og hvis Susanne har en god tid med, at arbejde dermed og repræsenterer gode kvalificerede produkter - ja så vil hun også kunne bygge en god og sund forretning - og ikke nok med det hun kan viderebringe muligheden til dem hun ønsker et samarbejde med og som hun vurdere kan løfte opgaven og få samme gode oplevelse som hun selv. Og altså anbefale dem som forhandler. Hun har på denne måde mulighed for, at opbygge det team som hun udpeger og anbefaler og som hun arbejder sammen med og får en god tid dermed.

Som du - forstår jeg heller ikke, at det skulle være så slemt?

- men det kunne jo skyldes at debatten køre mere på formen end produkterne - at der er for mange dårlige udbydere - men hvor er der ikke det - så også her som i andre forretningsformer, skal man finde de bedste produkter de bedste udbydere og det er dog velkendt stof.Wink

Citat:
Er et produkt bedre og er det kun de firmaer som benytter sig af flotte dyrer reklamer igennem tv, medier, busreklamer mv. som er iorden og som må (tjene penge på forbrugeren)?? Hvofor må den menige person ikke have lov til at få en del af kagen?

Hvorfor er det fair i dine øjne at Dansk supermarked, eller andre store virksomheder skal have et så stort økonomisk overskud hvert år, istedetfor dig, mig eller Susanne " kørestolsbruger, enlig mor til 3 børn, efter manden forladte hende pga. af hendes ulykke som TVANG hende til at tilbringe det meste af hendes liv i en kørestol" hvorfor må Vi ikke have lov til at få en bid af kagen?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:46

BW:

Nå..... Nå..... og nok en gang nå.......

Jeg har set hvordan tonen er her i dette MLM forum... og det er lærerigt...

Jeg har haft rygende tralvt med at finde folk der vil være med i dette Pyramidespil.. hvor det handler om at udnytte overvægtige og hvad der ellers er belvet skrevet i denne tråd....

Det var og er ikke min indgangsvinkel at udnytte nogen, men derimod være 110% åben om hvad det drejer sig om...

Jeg mener at jeg skrev at det er et kosttilskud og ikke et slankemiddel..bevares der er i produktkategorien et slankePROGRAM.... men det er ikke det, det handler om.... Hvilket ALLE ville have set, HVIS de var gået ind på hjemmesiden for PM.....

Men nej... man smider bare nogle mavesure kommentarer ud i tråden... super konstruktivt, og godt arbejde med at få fakta på banen, og vide hvad man taler om.... (sur bøvs)

Så fair nok... jeg har på baggrund af mit allerførste indlæg fået een privat henvendelse om at høre mere.... gad vide hvorfor.. men det kan være at jeg er på vej ned af den forkerte vej, da der spores en meget meget stor modstand mod denne måde at drive forretning på...

Jeg tror jeg vælger at droppe projektet nu..... de andre i "pyramiden" har heller ikke succes med at få andre med på ideen... sådan er det nu engang, hvor der handles der spildes... jeg spilder lidt men ikke så meget.....

Men tak for indlæggene allesammen, det er fedt at se at folk har en mening og en holdning.. det respekterer jeg....

Mvh

Brian

Kære Brian.

Velkommen i klubben!
Det er måske ikke en velset klub, men her på amino vil du blive mødt med skepsis, hvis du taler for begejstret om dine produkter. Jeg har selv prøvet det.

Jeg har endda prøvet at finde samarbejdspartnere som du har gjort det. Jeg fik flyttet min tråd til MLM delen. Var naiv og mente at den selvfølgelig hørte til samarbejdspartner delen.
MLM delen betragtes som en skraldespand. Den overlever fordi vi er så mange der driver denne form for forretning, men jeg er helt sikker på at kunne den lukkes, så blev den det. Og for min skyld gerne. Tonen ER modbydelig og ikke særlig konstruktiv. Årsagen finder man på i begge lejre. Ingen er uskyldige her.

Hold hovedet højt, hvis du er begejstret. Find dine partnere i andre sammenhæng. De fleste netfora ønsker ikke MLM. Du må ud i den virkelige verden.

Jeg ønsker dig held og lykke med din forretning. 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:52

Øh jeg forstår det heller ikke, er endda farmaceut. B-vitamin er da så vidt jeg husker vandopløseligt, så om det er nanopartikler eller partikler på str. med en fodbold er da vidst lige meget, bare der er nok vand at opløse det i.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)