Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sluge kamelerne :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Så fik vi da lige noget af en dårlig anmeldelse på Trustpilot.dk

Vi kører for tiden en lille kampagne hvor vi sender vareprøver ud fra vores shop billigEmballage.dk. Derfra fik vi så en mail fra en modtager, som på dette tidspunkt havde modtaget 2 breve med vareprøver fra os, hvor han bad os om at redegøre for om det kunne være rimeligt.

Vi sender ham så en undskyldning på mail for dette. Noget tid efter skriver han igen at han mangler svar på den mail han har sendt os. Vi skriver igen til ham og undskylder. I dag får vi så følgende anmeldelse på trustpilot.

http://www.trustpilot.dk/review/billigemballage.dk

Vi har herefter forsøgt at kontakte ham via hans hjemmeside, der viser sig ikke at eksistere længere. Herefter finder vi ham på CVR.dk og forsøger at ringe, men telefonen bliver ikke taget.

Det er den slags stød verden giver, men det er noget af en kamel at sluge, især når vi ellers syntes vi gør alt for at holde vores kunder glade og tilfredse :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:57

Der er også en anden der klager over i ikke svare tilbage på mail. 
Kan det være noget med jeres mail-system, har i tjekket om i ender i spam?

Men ligemeget hvad så er det skide ærgeligt. Hvis jeg ser sådan en kan jeg heldigvis godt skille kanelen fra skidtet og i svarer ham jo flot tilbage :-)  

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:03

Husk på at hvis du svarer pænt og andre kan se at du svarer fornuftigt kan du jo rent faktisk bruge en negativ anmeldelse som positiv markedsføring.

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 22:05

Hej Anders

Tak for din besked.

Vi fik mailsene fra pågældende, og vi har besvaret dem. SÅ hvis de er stoppet i spam filter er det nok hans. Men hans domæne hvorfra mailsene er sendt, er nedlagt, så det er nok derfor :-)

Den anden kunde har vi ikke modtaget mailsene fra, så det er ikke utænkelig at hendes mails er røget i spam. Ærgerlig over hun ikke prøvede at ringe til vores support. Men mest ærgerlig over at hun som kunde har haft en dårlig oplevelse hos os :-) Har prøvet at skrive til hende, men der bliver ikke svaret.

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 22:07

Hej Kristoffer

Det er en god pointe :-) Tager altid lige en kop kaffe, sluger kamelen, venter lidt..... Og så skriver vi svaret :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:22

Hej Hans,

Når hovedvægten af jeres anmeldelser er positive, så tror jeg kunderne vil bemærke dem frem for den ene dårlige - og man kan jo se ud fra hans anmeldelse at han aldrig har bestilt varer hos jer - og jeres svar er pænt og professionelt. Så jeg tror bestemt ikke, det vil skade jer.

Vi har også prøvet noget lignende, i vores tilfælde var det en kunde, hvor vi valgte, at vi ikke ville tilbyde dem kredit (baseret på deres meget dårlige regnskab) og kunden gav os her efter en "sviner" på trustpilot - men siden hen er den "druknet" i gode anmeldelser, så nu bemærker man den ikke længere..

Så vent en uges tid eller to og så er der ingen som ser den mere :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke han har handlet hos jer, kan i reelt bare få anmeldelsen slettet.
Men jeg er helt enig i at en dårlig anmeldelse ikke nødvendigvis er dårlig.. :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:34

Jeg tror faktisk du kan få den slettet hvis du ønsker det, da han ikke har handlet hos jer.

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 17:42

Hej Jakodan

Har læst den anmeldelse som i fik fra pågældende kunde, og I har helt ret. Men tror nu alligevel den irriterer jer pænt meget. Især fordi jeg ved at I gør en stor ære ud af at give kunderne en god og retfærdig behandling, hvilket I også er rigtig gode til :-)

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 17:44

Hej GuruGuy og Jesper.

Tror også vi vil satse på at få den slettet. I har ret I at det kan være positivt set i lyset af hvad han klager over. Men den er nu træls at have liggende alligevel. :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)