Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på mit firmas hjemmeside!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:
Men altså efter at jeg havde kigget på den i 5 sekunder kunne jeg se at der står "Din personlige assistent" På forsiden

Ja, og jeg tænkte "shopping assistent"??? "Indretnings-design-assistent"??? Big Smile

Og hør nu, det hjælper jo på ingen måde trådstarter, at vi personligt godt kan lide designet. Det kan jeg også. Men det er jo kunder hun skal indfange med den, og ikke ros på Amino.

Og husk nu, at det altid er afsenderen af et budskab som har ansvaret for, at det fremstår klar og tydeligt. Aldrig modtageren.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok Tim. Det kunne være flere ting som feks. shopping assistent og Indretnings-design-assistent.

Men så klikkede jeg på Ydelser. Og så fik jeg mit svar :)

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:
Men så klikkede jeg på Ydelser. Og så fik jeg mit svar :)

Men kunden klikker ikke på Ydelser, hvis han ikke allerede har afkodet budskabet på forsiden.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var rimeligt let for mig at afkode. Jeg læste overskriften og så de to første linier på forsiden

"IN24 giver dig muligheden for at få adgang til din egen personlige assistent, som er dedikeret til netop dine opgaver."

Men lad os bare være enige om at være uenige :)

Bh. Rubi

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spetslai Nang,

Tusind tak for din tid :) Jeg vil tage alle tingene til mig og arbejde på sagen! Ang. e-bogen, så er jeg da meget interesseret :)

God søndag til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Tak for din respons! Jeg suger alle kritikpunkterne til mig, og arbejder hårdt på en version 2.0 af hjemmesiden :)

God søndag til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rubi,

Rigtig dejligt, at du fangede budskabet på siden så hurtigt - men jeg må nok arbejde lidt mere på netop dette område, da det jo selvfølgelig er super vigtigt, at modtager opfanger det med det samme.

God søndag! :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:
Men lad os bare være enige om at være uenige :)

Den er jeg med på :)

Jeg kan så afsløre, at jeg havde heller ingen problemer med at finde ydelser og informationer, men når man beder om konstruktiv kritik i et forum med iværksættere, så forventer man vel at ens hjemmeside vurderes udfra potentielle kunders synsvinkel, og ikke så meget personlige præferencer.

Det er ihvertfald på de præmisser jeg giver kritik. Jeg ved, at man har ganske få sekunder til at fange kunden, fra det øjeblik han kommer ind på ens hjemmeside. Det er en kombination af design, billeder og tekst, som skal sende kunden et signal om, at hér får han lige nøjagtig dén og dén ydelse.

I dette tilfælde, viser designet intet, da det er helt minimalistisk (fint) så kigger man på billedet, og ser en smilende kvinde, som ser så neutral og strømlinet ud, at man tænker, at denne side er helt ny, og stadig mangler det *rigtige* indhold. Billedet fortæller altså heller intet om hvad det her handler om, og overskriften giver kun et lille hint.

Dét er problematisk, for nu er tiden ved at være gået, og kunden skal nu beslutte, om han vil gå på opdagelse på sitet, eller vende tilbage til Googles søgeresulatat, og finde et andet site. Vælger han at klikke videre, hvad ser han så? Jo han ser præcis det samme billede som på forsiden, og skal altså igen til at læse tekst, for at sikre sig, at han kan bruge dette her til noget. Har han tid til det? Næppe, for han er en travl mand, som mangler en personlig assistent Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Dejligt overskueligt website du har/fået lavet - Ingen tvivl om det!

1) Jeg tænker dog at menuen bør der gøres et eller andet ved - så den matcher logo fonten, samt h3'erne (overskrifterne) på siderne.
- Evt. en anelse større, en kant/border oven over, samt lidt spacing fra top.

2) Ser lidt underligt ud med den grå baggrundsfarve, du har bag logoet - Evt. lav den hvid, så den passer med resten af designet.

3) Bider mærke i under dine ydelser, at du også tilbyder "Webdesign" og "VÆR SELV KREATIV" - Hvad menes med dette - og tænker bare ud af boksen - Er det noget du selv løser af opgaver, eller hvordan? For synes umiddelbart det lyder lidt som en stor mundfuld. Eller er det bare mig?

4) Der mangler helt klart call-to-action på siderne! Hvorfor skal de besøgende vælge dig, og ikke mindst hvad får de ud af at vælge dig? "Din personlige assistent", er ikke helt nok for mit synspunkt, hvis jeg skulle have en personlig assistent.

5) Der mangler også tydeligere kontakt informationer, da man må forvente, at du naturligvis er interesseret i at få opgaver fra de besøgende.
- En gennemsnits besøgende ser siden på under 1- maks 2 minutter.

Nu ved jeg ikke hvor langt tid du har været i faget, men hvis du har, sørg endelig for at få lagt referencer og evt. udtalelser ind på siden - Det skaber ekstra troværdighed.

Sidst men ikke mindst bør du få siden søgemaskineoptimeret, så side titler, indhold med keywords, billeder med alt-tags er optimeret - Så er der større chance for at du bliver fundet på Google, på en af de første sider evt. med ordet "personlig assistent, personlig hjælper el. lign." 

Det er et flot og overskueligt website, du har lavet, og det er ikke meningen (går jeg ikke ud fra), at der skal være alt mulig grafisk lir/animationer mv.! Keep it simple! - Så er der også større sandsynlighed for at din målgruppe, bliver på siden og evt. kontakter dig.

Held og lykke, og håber du får mange opgaver via din nye hjemmeside

Fortsat god søndag,


Venlig hilsen
Nils

PS: Du er velkommen til at kontakte mig på telefon: 40 60 62 23, hvis du har brug for hjælp, eller hvis du mangler uddybelse fra ovenstående. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Tusind tak for din respons! Det sætter jeg virkelig pris på. Hjemmesiden er version 1.0, og jeg kan tydeligt se de ting, der skal ændres og forbedres til version 2.0. Der skal arbejdes! :)

Tusind tak for din tid og din hjælp! Go' søndag til dig!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)