Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på mit firmas hjemmeside!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne amino'er :)

Jeg har netop blevet "færdig" med mit firmas hjemmeside, og jeg vil utrolig gerne have noget konstruktiv feedback fra jer. Jeg er gået efter simpelt, rent og nemt - og jeg vil rigtig gerne vide, hvad I synes? 

Tryk jer ind på siden her, in24.dk, og gør min weekend fuldendt! :)

Ha' en dejlig lørdag aften!

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Algren.

synes der mangler referencer... altså hvad har du lavet af opgaver indtil nu... links og lignende til noget du har skrevet...

men ellers synes jeg det er en pisse flot og informativ side!!!!

MEN den giver mig en eller anden form for indtryk af at det ikke er den vej du vil få dine kunder... ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det men for mig virker det som om det var en side jeg ville kigge på hvis en havde sagt jeg skulle bruge dig... så ville jeg kigge på den og tænke ok... jeg hører hende lige ad.... jeg får ikke det indtryk at det er et firma jeg ville kontakte hvis jeg tilfældigt stødte på siden... MEN det kan os bare være mig:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,

Tusind tak for din respons! :) Du har ret mht. referencer - den feature kommer inden længe. Mht. det andet du skriver - jeg tror, jeg ved, hvad du mener :) Jeg har selv tænkt tanken - men jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan jeg skal ændre det. Men må bare klø på :)

Igen, tusind tak!

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Algren, 

Desværre tror jeg Nikolai har ret, det er ikke en "lækker" firmaside som bare får brugeren til at ville kontakte dig med det samme.

indholdsmæssigt er den næsten perfekt, designmæssigt mangler der ét eller andet :)

God weekend til dig!

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Jeg synes faktisk at det er en flot hjemmeside og jeg synes at idéen om en assistent-on-demand er cool. Jeg har selv ofte brug for en ekstra hånd og det eneste jeg tænker er:

1) hvis jeg nu skulle bruge dig, hvor lang tid ville jeg skulle bruge på at vi er syncronized før jeg får tilpas meget udbytte af denne service, men det handler jo også om ikke at sætte overliggeren på opgaverne for højt og derfor tror jeg på at din idé kan virke - ihvertfald i nærheden af hvor du bor...

2) Det er jo en meget personlig service du tilbyder - er det tanken at der skal være flere medarbejdere man kan trække på, eller er det "bare" dig - og i dette tilfælde kunne jeg da godt tænke mig at høre om dine overvejelser omkring billede - det er et flot billede på din hjemmeside - men det er ikke samme billede, som du f.eks. har på din LinkedIn profil - Som også er et flot billede.. .jeg tænker bare at hvis man skal sælge sig selv som service, så skal man nok også turde stå frem med sig selv.. mest for at afstemme den samlede pakke..

3) Dine priser synes jeg er rigtig attraktive og jeg tror jeg vil tænke lidt over hvad jeg kan bruge In24.dk til - for jeg tror godt jeg kan bruge dig!

4) Eneste anke, som jeg har på din forretning er at du skriver "Din personlige assistent er til din rådighed 24 timer i døgnet, alle ugens hverdage, og står klar til at løse dine opgaver hurtigt og effektivt." Selvom du nok mener det, er det på grænsen til overdrivelse og måske kan det opfattes som useriøst - lidt usikker på dette - men det ved du selvfølgelig bedst selv..

Cool - jeg holder lige lidt øje med dit site og tænker lidt over hvad jeg kan bruge dig til!

/Morten 

mre@lgo.dk
60 14 30 36

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Tusind tak for din respons! :) Du, og Nikolai, har helt ret. Der skal arbejdes på den :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hold da op - tusind tak for dit svar! Det sætter jeg stor pris på!

1) Ja, det skal helt sikkert nævnes på hjemmesiden, så det ikke opfattes som en uoverskuelig hurdle.

2) Den vil jeg give en tanke :)

3) Fedt! Du er mere end velkommen til at kontakte mig på mette@in24.dk, hvis du har nogle problemstillinger - jeg er sikker på, at IN24 kan være behjælpelige :)

4) Den vinkel har jeg ikke set det fra, må jeg indrømme. Én af fordelene ved IN24 er, at vi er til rådighed uden for almindelig kontortid - og det skal være muligt for kunden at få hjælp til problemstillinger i alle døgnets timer.

Igen - tak for respons!  

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som slog mig var en meget hvid side.

Kunne du ikke tone yder rammen i lettere grå eller noget så det med teksten står helt i hvid som nu.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide designet, simpelt og flot!
Men der er en farveforskel på logoet, ved ikke om det er meningen, men baggrunden er lidt mørkere end baggrunden på resten af hjemmesiden. Som om logoet ligger i en grå kasse.
Jeg kunne godt tænke mig nogle referencebilleder på undersiderne, i stedet for billedet af kvinden.

Overordnet en rigtig god hjemmeside :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig personligt er siden alt for upersonlig. Uanset hvilken menu jeg klikker på, ser siden 100 % ens ud, idet der ikke er noget egentligt "design". Det ligner et totalt standard template med sølle fire menuer.

Det kan meget vel være, at der er andre, der synes, at det er cool nok, men siden er slet ikke mig. Jeg ville noget nær klikke ud igen i samme øjeblik, jeg var kommet ind på siden.

Det lyder muligvis lidt hårdt, men det er rent faktisk sådan, jeg selv ville reagere.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)