Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på mit firmas hjemmeside!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rosenberg:

Jeg kunne godt tænke mig nogle referencebilleder på undersiderne, i stedet for billedet af kvinden.

Jeg går ud fra at billedet er af ejeren, så nej det burde ikke fjernes Big Smile

Men ja referencebilleder ville være nice, men det kommer vel hen af vejen.

Jeg synes siden er simple. Dog ville jeg lave toppen statisk, med et mindre logo. Baggrundsfarven på logoet skulle vel være gennemsigtigt??

 

Held og lykke med din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Lige på og hårdt, skal jeg lige love for! Men tak for din respons :)

Go' weekend! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, referencer kommer snarest! :) Baggrundsfarven ved logoet er en teknisk fejl, som jeg arbejder på at få løst. 

Tak for din respons!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Algren:

Hej Thomas,

Lige på og hårdt, skal jeg lige love for! Men tak for din respons :)

Go' weekend! 

Yes, men det er jo også bare min egen personlige opfattelse af din side. Det er meget muligt, at der er mange andre, der ser din side anderledes - dvs. igennem helt andre øjne!

Også god weekend til dig!

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét med baggrunden ved logoet er en teknisk fejl, som jeg arbejder på at få løst! :) Du har helt ret med referencer - og dén feature vil være klar snarest. Tusind tak for din tid :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har jo alle hver vores smag - og kritik er bestemt velkommen! Så er der jo noget at arbejde på :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

1.

Jeg tror faktisk jeg ved hvad dem der har kommenteret mener.

Du mangler bullet points! :) Det er enormt vigtigt at du kommer med guldkorn som fanger en med det samme. ( kan muligvis finde en god gratis e-bog, hvis du ønsker det)

 2.

Billedet  er alt for dominerende. Jeg vil måske vælge et andet billede, måske en der er lidt mere formelt. Jeg ved ikke om det er kun mig, med det virker lidt som fashion site med det billede. Håber du fanger budskabet og det er ikke noget negativt om dit udseende (tværtimod:)

3. 

Er det dig der assistere alene? har du et hold af vikarer? Det lidt svært at tyde.

4.

Der er nok tekst til nu, men der skal komme meget mere. Der skal komme flere billeder, Videoer.

Jeg håber du kunne bruge det og håber ikke jeg lyder som en skid :)

Men god arbejde, med lidt små rettelser, bliver den perfekt.

Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også rigtig godt lide designet, men desværre overhovedet ikke til dette formål. Jeg tænker: hvid, design, indretning, feminin, og skal virkelig godt ned i teksten, før jeg fatter hvad det er du tilbyder.

Jeg er bange for, at dine kunder ikke vil give sig lige så god tid som jeg, til at undersøge hjemmesiden. Hvis jeg søgte en service som din, ville jeg nok springe meget hurtigt forbi din side, fordi den udstråler noget andet end det som den handler om.

Jeg ville nok skifte billedet ud, med nogle mere fortællende billeder, af personer i færd med at udføre arbejdsopgaver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kan personligt rigtig godt lide det simple design. Jeg synes du skal holde siden så simpel som muligt (netop som du gør nu).

Måske lidt flere referencer.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til flere af de andre så kan jeg godt lide din hjemmeside. Den er enkel, stilren og overskuelig. Der var en som skrev at han skulle lede i lang tid efter hvad dit firma rent faktisk beskæftigede sig med. Men altså efter at jeg havde kigget på den i 5 sekunder kunne jeg se at der står "Din personlige assistent" På forsiden. God vind og held og lykke med det :)

Bh.

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)