|
Brian Sørensen indehaver af CULT A/S |
Martin Lindstrøm, Uffe Elbæk, Jonathan Løw og Martin Thorborg.
Debat
|
Martin Lindstrøm, Uffe Elbæk, Jonathan Løw og Martin Thorborg. |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
|
Der er sikkert ikke mange uden for den klassiske musikbranche der har hørt om Klaus Heymann, men succesrig iværksætter og ildsjæl er han i den bedste betydning. Passioneret musikelsker og købmand i samme person. Dertil har han (selv om han er tysker) sans for humor og fortæller medrivende om alle sine gerninger. |
|
Klaus Heymann virker spændende, selvom jeg ikke beskæftiger mig med klassisk musik. Så ham er jeg også med på ;) |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Hej Brian Mange tak for tilliden. Bedste hilsener |
Mange tak John. Men jeg vil nu også gerne høre DIG på en Aminotastic. Rolf |
Hej Mads. |
|
Mange super gode forslag! Jeg kunne godt tænke mig f.eks. - Seth Godin (purple cow) - Chris Andersson (Free - the future of a radical price, The Long Tail) - Jesper Bove Nielsen (Direktør for forlaget Libris (meget innovativ)) - Richard Branson (Virgin) - Peer Kølendorf (serie iværksætter bl.a. CBB mobil mv. (comitel)) - Carsten Dierksen (Europæisk direktør for iTunes) - Cyril Alstrup (Direktør Mediabuilder i DK - han er simpelth FANTASTISK tænker) - Kasper Hulthin (Direktør Citrix Online) - Joe May Patrick (CEO Radical Communications) - innovativ som én i helvede indenfor kommunikation! - Brian Østergaard (Founder The Interactive Syndicate og direktør for emergency reklamebureau) Glæder mig til at se det endelige arrangement - kunne da være fedt, hvis det var nyt, spændende og innovativt og MEGET gerne med spillere fra udlandet! /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
|
Jesper Buch, Martin Thorborg, Casper Blom, Kasi Jesper, Matt Cutts (:P) og Soulaima Gourani. /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
|
Hvis der er plads til en med forstand på Sociale Medier, Så er Thomas Bigum, den sjoveste jeg til dato har set og hørt - hvor der samtidig kommer nogle guldkorn undervejs :) |