Succes kommer ikke af sig selv det har alle sikkert hørt og påstanden gælder også i vores branche. Hvis man kunne sætte en graf op som sagde hvis du arbejder 5 timer om ugen tjente du så meget og 10 timer det dobbelte osv. Men sådan en opstilling er ikke mulig fordi fordi kvaliteten af dit arbejde spiller også ind. Lad mig give et eksembel fra den virkelige verden hvor jeg havde en ny forhandler som begyndte med at læse det meste af vores materiale i Dropbox (Her er rigtig meget) plus diverse på nettet. Jeg vil sige det svare til at lære et lexikon uden ad. Klart for nogen er det vigtig at have en grundviden, men man vil altid få et spørgsmål man ikke kan svare på. Men det lykkes mig ikke at overtale personen til at nøjes med visse udvalgte filer. Resultatet var en masse timer i noget som ikke gav direkte udbytte. Mange timer = 0 kr. Den rigtige måde er at arbejde mens man lære. Jeg fortæller og den nye forhandler lære ved at høre det gentagende gange. Om det så er om produkter og til en potentiel kunde eller forretning til en potentiel forhandler er lige meget. Nogen gange kan 1 time give 50 kr. og andre gange kan lige netop det møde give en omsætning på måske 100K i flere år ud i fremtiden. Så en time = xx kr. Men enhver kan forstille sig at fx 100 møder sikkert giver end 5 møder. Her på lørdag køre jeg til Valby for at holde et åben møde. For at hjælpe teamet til mere succes. Jeg arbejder en hel dag uden at vide resultatet på forhånd. Samtid er der en anden fra firmaet som er i Norge og holde et møde deroppe hvor jeg pt. har 4 gæster med. På den måde kan jeg arbejde to steder på samme tid til gavn for mange i teamet. På den måde hjælper vi hinanden ved at løfte i samlet flok. Om du skal arbejde 5 eller 50 timer om ugen er helt op til dig men jo flere effektive timer du lægger i projektet jo bedre resultat, i den sidste ende. Jeg har hørt det mange gange .. ''Jeg har ikke tid til at arbejde med den branche'' Fakta er at hvis du ikke har tid nu, så har du heller ikke tid til TV, PC, ferie og hvad du ellers går og laver. Har du ikke tid til dette så er det måske på tide at ændre vaner. Men det er din beslutning og dit liv, så fint med mig. |
Hvad skal vi bruge det her reklame indslag til ?.