Ah, skal vi ikke lade være med at spamme forum med flere indlag af samme type. Selvfølgelig er det samme kategori....hvad må man sende ud til en kundes e-mail adresse. Mindre sko behøver vi vel heller ikke at gå i. Men fint fint, du føler for 1 stjerne til det, fred være med dig. Fortsat god weekend. Natasha |
Du skal da ikke bestemme, om jeg synes, det er en tilsvarende kategori eller ej. Det er en subjektiv vurdering ligesom din egen vel er.
Jeg snakker om en mail i forbindelse med et salg og du snakker om at kontakte kunden ved en højtid ikke i forbindelse med jeres salg for at sige hej og gøre opmærksom på din virksomhed, så I ikke bliver glemt. Jeg ser en stor forskel der, da jeg kontakter kunden i forbindelse med en handling fra kundens side og ikke flere måneder senere. Men fair nok hvis du ikke kan se denne forskel på kontakt.
Jeg har ikke skrevet, at jeg har givet dig 1 stjerne, men det er sødt, at du tilsyneladende går sådan op i det, at du må skrive et svar mere i min tråd omkring det. Der er også en, der har givet mig 1 stjerne, men jeg er fløjtende ligeglad med, om det er dig eller en anden, der har givet mig det.