Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor powerful kan SEO være?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket. Det vil jeg kigge på

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer svarede jo rent faktisk også på dit spørgsmål Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 12:00

Nej han gjorde ej

Jeg spurgte om man kan komme øverst uden at tænke på adwords.

Hvor christoffer igen svarer uden for emnet "Men om du kan komme øverst, bestemt! Er det røv dyrt på de ord, bestemt :-)  "

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg beklager!

Det er min fejl at jeg har skrevet et navn som et eksempel som i tror er et særiøs svar....:

Jeg vil nu ændre navnet og skrive spørgsmålet igen

Hvis vi siger jeg vil lave en butik der hedder "www.HejViSaelgerHardwareOgKopierIkkeNavneFraEksistererneVirksomhederSaaFolkIkkeBegynderOgSnakkeOmAndreTing.dk"

Jeg vil gerne sælge grafikkort og andet.

Så vil jeg gerne have at når man søger på grafikkort på google, så kommer ens side op som nummer et.
hvordan gør man det? kan man godt som ny startet shop ligge over de andre, uden at tænke på adwords?

Fordi søger jeg på graffikort nu så får jeg 
Pricerrunner.dk
Proshop.dk
pcworld
edbpriser
tom-
shardware

Vil jeg kunne med SEO komme oven over for pricerunner med min hjemmeside "www.HejViSaelgerHardwareOgKopierIkkeNavneFraEksistererneVirksomhederSaaFolkIkkeBegynderOgSnakkeOmAndreTing.dk"?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 13:33

Hej Mark

Lad være med at tage det hele så personligt. Kommentarerne på det fiktive navn er jo tydeligvis for at hjælpe dig til at undgå at komme i problemer, skulle det have vist sig at være din mening at bruge det. Jeg er fuldstændig uforstående overfor at du bliver så defensiv overfor folk der bare prøver at hjælpe - også selvom de skulle have misforstået din hensigt. 

Tag den i stedet lidt med ro, for med den attitude der, er folk desværre nok mindre tilbøjelige til at hjælpe dig i fremtiden.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 13:41

Tag dig sammen Mark...

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark:

Christoffer Tornbjerg

Jeg kan virkelig ikke tag dig seriøst.

Jeg opstillede et eksempel. Hvordan kan du i alverden tro at jeg vil lave en side der hedder komslett.dK

Gider du næste gang når du besvare andre og mine tråde, at svare på deres spørgsmål?!?!? Istedet for at snakke om alt mulig andet.....

Og til alle jer andre der rent faktisk har gjort det modsatte som Christoffer Tornbjerg, og rent faktisk svare på mit spørgsmål
MANGE TAK FOR JERES SVAR :)  

Kan du ikke tage mig seriøst?

Jeg var lynhurtig til at svare på noget jeg ikke vidste om du ville gøre eller ej, jeg kender dig jo ikke.
Efterhånden er der mange der tager domæner som ligger op af diverse brands, så hvorfor skulle du ikke kunne finde på det?

Jeg gav dig et råd mht domænet, da jeg ikke ville se dig (en ukendt, tydeligvis rigtig nærtagende type) brænde nallerne på domæne-valget. 

Jeg besvarede dit spørgsmål så kort som muligt da dit spørgsmål i sig selv tyder på du intet aner om emnet.
Du behøvede ikke en lang smøre fra en sælger, fordi du ville stensikkert hellere købe en ny bil end at smide 10.000kr pr ord for at ligge øverst uden AdWords PR måned, hvis ikke mere. (De hårdeste SEO gutter tager vel en 800-1800 pr ord afhængig af konkurrence - Og på det du sikkert vil op af listen på er konkurrencen KÆMPE i det du bare siger grafikkort, kan jeg jo allerede 5 SUPER leverandører af dette) - Overvej, komplett har råd til en TV reklame - Tror du så ikke de har råd til ovenstående pris på seo?...
At du er nærtagende er dit eget problem, men at starte en webshop indenfor det marked med så mange konkurrenter, som dine potentielle kunder sten sikkert ville vælge hvis du svare folk sådan der, så held og lykke du.

At du så bagefter laver et flabet nyt opslag i din tråd, hvor du faktisk igen pisser alle der der har svaret på dit spørgsmål samt kommenteret domænet for at være sød ved dig, (stadig en ukendt) tyder på at du skal google dig frem til dine svar fremover, fordi jeg hjælper dig da godt nok ikke med den attitude.

Al held og lykke til dig!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:30

1.

Du stiller et spørgsmål som folk svarer på, de giver sig endda tid til at svare på noget som du ikke har spurgt om, idet de tror at komslett.dk er virkelig det domæne navn du vil bruge. <- Måske du skulle havde informeret om at det er et fiktivt navn.

2.

Du er åbenbart utilfreds med svaret og begynder at svine folk til og opfører dig som en 10 årig. Du kommer altså ikke særlig lang med den attitude.

3.

Istedet for at tage i mod råd og se bort fra det du ikke kan lide, så begynder du at diskutere med folk om ting som er fuldstændigt ligegyldige. Tag dig et kold brusebad og kom tilbage til tasterturet når du er kølet af.

4.

Det skulle ikke undrer mig hvis jeg modtager en sviner nu :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Det skulle ikke undrer mig hvis jeg modtager en sviner nu :)

Tråden er på min observationsliste.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg vil gerne undskylde for min opførelse..

Jeg der var nogen der havde svigtet en rimlig vigtig aftale (Ikke noget amino eller virksomheds relateret) og det gjorde mig arrig og det gik så desværre udover jer.

Jeg vil gerne sige undskyld til  Henrik, Christoffer og jer andre der følte sig dårligt behandlet.

Jeg beklager, det var en dum side af mig selv jeg fremviste her.

Håber på at få jeres forståelse og håber på i vil tage imod min undskyldning

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)