| 
 Jeg undres her. Jeg er tysk statsborger og opvokset med det tyske sprog og jeg er 100 procent sikker på, at ordet Plankette findes. 
 | 
Thomas Frost:I er med stor sandsynlighed ramt af penguin 2.0 pga. jeres massive anktertekst manipulation på jeres backlinks. Faktisk ret utroligt I ikke blev ramt af penguin 1.0 når man ser at over 50 % af alle anktertekster på jeres backlinks er Hundemarke eller Hundemarken.
Når jeg ser på jeres backlinkprofil og sammenholder med hvad penguin går efter, så er jeg 95 % sikker på det er pga. anktertekster på jeres backlinks I er ramt.
Kan man på penguin blive smidt fra 3 -> 10 pladsen i SERP, eller vil en straf være hårdere?

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

. Tænkte bare, at når man bliver så meget deranket, må der være et eller andet galt med deres linkprofil. Derfor, kan det være godt at lige at tage et overordnet kig i forhold til procenterne.
. Tænkte bare, at når man bliver så meget deranket, må der være et eller andet galt med deres linkprofil. Derfor, kan det være godt at lige at tage et overordnet kig i forhold til procenterne. 
     Opret bruger
Opret bruger