Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - vi er væk !

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Nu har vi virkelig brug for noget hjælp fra jer. Vi har gennem længere tid lagt nummer 1 i tysk google på søgeord "Hundemarke" (som betyder hundetegn)

Men der er noget med at google har lavet en optimering? Nu findes vi slet ikke på de første mange mange sider.

Hvad mon der er sket? Vi er stadig i toppen på søgeord "Plankette" som er et andet ord for hundetegn.

Er der nogle der er friske med et bud på hvad som er sket?

Mange hilsner Jack

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:03

Måske Penguin 2.0 har været forbi jeres side.

Brug evt. CuteRank (gratis) til at kontrollere jeres rankings.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 7. Dec 07
Skrevet kl. 09:10

Hej Søren

Jeg er helt sikker på at Penguin har været forbi. Men vores problem kom før de rullede den ud.

Hvordan tjekker man om siden overholder Googles regler?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:13

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 7. Dec 07
Skrevet kl. 09:14

Ok mange tak. De prøver vi at se på

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Gipote.dk:

Hej med jer

Nu har vi virkelig brug for noget hjælp fra jer. Vi har gennem længere tid lagt nummer 1 i tysk google på søgeord "Hundemarke" (som betyder hundetegn)

Men der er noget med at google har lavet en optimering? Nu findes vi slet ikke på de første mange mange sider.

Hvad mon der er sket? Vi er stadig i toppen på søgeord "Plankette" som er et andet ord for hundetegn.

Er der nogle der er friske med et bud på hvad som er sket?

Mange hilsner Jack

I er med stor sandsynlighed ramt af penguin 2.0 pga. jeres massive anktertekst manipulation på jeres backlinks. Faktisk ret utroligt I ikke blev ramt af penguin 1.0 når man ser at over 50 % af alle anktertekster på jeres backlinks er Hundemarke eller Hundemarken.

Når jeg ser på jeres backlinkprofil og sammenholder med hvad penguin går efter, så er jeg 95 % sikker på det er pga. anktertekster på jeres backlinks I er ramt.

Tilmeldt 7. Dec 07
Skrevet kl. 09:21

Hej Thomas

Jeg ved ikke hvad det betyder det du skriver Smile Men jeg helt sikker sende det videre til vores IT Mand.

Du lyder temmelig overbevist, så det vil vi prøve at rette. 1000 tak !

Jack

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sidste gang Penguin blev udrullet, blev Pandaen refreshed godt 14 dage før, hvilket også ser ud til at være tilfældet i år.

Da dit site blev ramt umiddelbart FØR 22 Maj, vil jeg tro, du skal søge efter løsningen, der hvor dit website overtræder Googles retningslinjer mht til de ting Pandaen har fokus på.

Der er stor forskel, når oprydningen skal påbegyndes.

De fleste sammenblander Panda og Penguin, hvilket ikke gør så meget, hvis der arbejdes efter løsninger, der behager begge opdateringer, men der er stor forskel.

Viden om Penguin 2.0 er forholdsvist sparsom pt, men faktum er, at de sites, der efter Penguin 1.0 har fortsat uhensigtsmæssig linkbuilding, meget naturligt, er dem der ser sig ramt af 2.0. Herudover er en del affiliate sites også ramt uden at have linkbuildet uhensigtsmæssigt (skete før 22 maj = panda)

Med andre ord:

Som Thomas Frost forklarer, vil det formentlig være en god ide, at stoppe "hopperiet i spinaten" på linkbuilding siden af din SEO og få ryddet op i de store mængder links med exact match på keyword titler.
Har du et SEO firma ind over, kan du passende bede dem om en kreditnota for alt linkbuilding.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 15:15

Gipote.dk:
Vi er stadig i toppen på søgeord "Plankette" som er et andet ord for hundetegn.

det undrer mig ikke, at i er på toppen med det ord. Det finns nemlig slet ikke på tyskSurprise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Gipote.dk:

Jeg ved ikke hvad det betyder det du skriver Smile Men jeg helt sikker sende det videre til vores IT Mand.

Jeg ville tage fat i et godt SEO bureau, medmindre jeres IT mand er meget dygtig til SEO. Har i brugt en virksomhed til at hjælpe jer med SEO, lavet det selv eller jeres IT mand?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)