Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Hvilket mlm firma skal jeg vælge?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har beskæftiget mig med innovation og markedsføring i et stykke tid nu, og er faldet over Network Marketing.
Jeg synes det er et rigtig spænende koncept, men jeg har meget svært ved at vælge hvilket firma og hvilke personer jeg skal vælge at arbejde sammen med! 

Jeg håber i kan give mig nogle gode råd! :)
 

På forhånd tak! 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 13 person

Hold dig langt væk fra MLM

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasparkolle.

Jeg arbejder i et spændende netværk som er i stor vækst i Danmark, send mig gerne en privat mail

hvis du har lyst til at hører nærmere.

Mvh. Birthe

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 12 person

Hold dig langt væk fra MLM. Uanset hvad du hører, hvor du hører det og hvor godt folk snakker om naturprodukter, mobiltelefoner, o.l., så hold dig væk. Det er scam, pyramidespil og kun ude på at lokke penge ud af godtroende mennesker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt er jeg ikke meget for MLM firmaer. MEN hvis du HAR bestemt dig for at det er det du vil, så gå efter et MLM firma der sælger en konkret produkt. Ikke et af de firmaer hvor din primære indtægt er at henvise andre, som igen henviser andre. Gå efter noget hvor i sælger et konkret produkt, eller udføre et konkret stykke arbejde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke engang skille fårene fra bukkene ved at tjekke om der er et konkret produkt.

Produkterne gør det bare sværere at gennemskue om firmaet er reelt nok.

Men når man til et unavngivet firmas hverve session, får oplyst, hvordan man bør fordele sin arbejdsindsats på følgende måde, så kan man hurtigt lægge to og to sammen og konkludere, hvor man tjener pengene.

Firmaet ville have at man brugte:

80 % af tiden på at rekruttere nye medlemmer

15 % af tiden på at skaffe kunder

5 % af tiden var spildtid på folk, som ikke gad deltage/være kunder

Hvis nu firmaet var reelt, hvorfor bruger man så ikke mere tid på kunderne, det er forhelvede da dem der skal købe produkterne og generere provisionen. At man istedet skal lægge 80 % af sin tid på at hverve nye folk, som skal betale 3750 kroner for at blive medlem, jamen det siger jo bare alt om, hvor indtjeningen kommer fra.

/Simon

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasparkolle:
Jeg synes det er et rigtig spænende koncept, men jeg har meget svært ved at vælge hvilket firma og hvilke personer jeg skal vælge at arbejde sammen med! 

Det allervigtigste er, at du finder et firma, som har produkter du selv kan lide, og som du ville kunne lide at anbefale til andre. 

Dernæst er det vigtigt, at du finder en person eller et team, som du føler du kan arbejde sammen med.

Med andre ord: tag fat i nogle forskellige personer, og hør deres præsentation af firmaet, og hør hvordan de arbejder. 

Du finder hurtigt ud af, om de virker som en person som du vil kunne samarbejde med. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Hvis nu firmaet var reelt, hvorfor bruger man så ikke mere tid på kunderne

Det er jo verdens simpleste spørgsmål at svare på:

Fordi de nye "medlemmer" - jo BÅDE er kunde OG de skaffer flere kunder, hvilket er i både firmaets og partnernes interesse - altså MERE omsætning

Hvis man i MLM kun skaffer kunder, så behøvede man jo ikke at beskæftige sig med MLM, så kunne man starte i alle mulige andre brancher også, men hele drivkraften i MLM er jo netop, at man ønsker at opbygge en PASSIV indkomst - og det gør men ikke ved aktivt at jagte kunder, som man så skal bruge tid på at servicere.

Man opbygger derimod en passiv indkomst, ved at gøre kunderne til selvstændige partnere, som handler direkte med firmaet - og som samtidig skaffer flere kunder til firmaet. 

Det LYDER som pyramidespil - men så længe det er øget PRODUKT-OMSÆTNING der skaffer provision til netværket, så er det jo helt almindelig logisk og fornuftig business, at man selvfølgelig hellere vil have partnere end almindelige kunder. 

Når nu du nævner kr. 3.750 - så ved jeg godt hvilket firma du tænker på - og her er jeg delvis enig, men det er langt fra alle firmaer, der opererer på denne måde.

Så derfor kan det altså godt give mening at koncentrere sig om at finde partnere - også selvom disse partnere ikke betaler indskud. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Allan.

Jeg har desværre haft svært ved at finde folk som arbejder profesionelt med hvad de laver, det er også derfor jeg nu kommer på amino. Du er velkommen til at sende mig en PM, så vil jeg meget gerne se hvad du beskæftiger dig med! :)  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Slap af en hate tråd... MLM er ik mere scam, end almindelige firmaer. Annoncehajer, skrubelløse SEO firmaer, meningsløse website systemer mm er blot en lille liste af mulige "normale" firmaer, som man kan støde på, hvis eneste intention er at stjæle godtroende menneskers penge. 
Så at påstå MLM er scam, det er vist en sandhed med modifikationer, selvom nogle MLM selskaber ik er helt fine i kanten... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)