Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kommer kunderne?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise,

Du har haft din shop i 1 uge og du ligger ikke nummer 1 på google. Altså: Du lege gemmeleg med dine kunder :)

Der går noget tid til det begynder at komme. Jeg startede d. 5. marts 2012 og fik den første ordre d. 11. marts. Efter der kom de så hver tredje dag ca. og så flere og flere. Pludselig går det stærkt.

Men du er nødt til at være tålmodig :)

God vind.

Mange hilsner

Mads

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:56

Louise:
Jeg er fuldstændig grøn på det her område, og jeg kan lige så godt indrømme, at jeg faktisk ikke (endnu) ved hvad Google analytics er.

For at sige det ligeud, svarer det til at sige man har startet en VVS-forretning, men ikke ved hvad en vandlås er. Du får ikke succes uden viden om det at drive en webshop, og en god start er at bestille e-pusher på http://e-pusher.dk/

Her er lidt mere læsestof:

http://www.casperblom.dk/10-seo-tips-til-webshops/

http://webshop-hvordan.dk/100-forskellige-tips-til-din-webshop-42.htm

http://www.prestatips.dk/bruger-venlighed/konkrete-tips-til-at-oge-konveteringsraten/

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:59
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 20:25

Hej Louise,

Bare et forslag - søg et netværk med andre webshop ejer. Der tror jeg du vil få en masse hurtige og gratis svar på de mange spørgsmål du sikkert har og snart kommer :-). Der er ind i mellem folk der lykkedes at stable netværk-kom-sammen på benene her på Amino. pt. en tråd for folk omkring Roskilde mht. netværk.

God dag. 

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:42

Louise:

Nu har min webshop været i gang i lidt over en uge - der har været én kunde, og hun har endnu ikke betalt, så den ordre bliver formentlig annulleret.

Nu er det hele jo ret nyt for mig, men hvad kan man egentlig forvente? Hvor mange kunder bør/kan en webshop starte ud med?

Jeg har en facebook side hvor jeg har dagligt laver opdateringer, og her har jeg også betalte annoncer. Min facebook side har 79 likes, ca. 50 er fra min egen venneliste (og en del af dem er også potentielle kunder). Jeg har delt visitkort ud i postkasser i den nærmeste by. Jeg taler vidt og bredt om min webshop - ligeså gør min familie.

Jeg er egentlig ikke hverken overrasket eller skuffet over der ikke er kommet kunder i butikken endnu, men jeg er da begyndt at spekulerer på hvordan jeg får de første kunder til at købe noget. Jeg har selvfølgelig ansøgt Nets om kortbetaling men de har en ventetid på 4 uger, så lige nu er der kun mulighed for bankoverførsel, og jeg spekulerer faktisk på, om det måske er det der gør at folk ikke køber noget. Jeg har ikke selv adgang til statistikker, så jeg kan ikke se hvor mange besøgende jeg har.

det der Google.dk har du hørt om det ? der søger ca. 88% af danmarks befolkning på som den foretrukne søgemaskine

ligger du på side 1 der på de rigtige søgeord så skal der nok komme ordre.

Lige nu så har du en butik som ligger skjult i en kælder i et højhus hvor der ikke er lys. Ingen finder dig pt.

Du skal ud og investere penge på Google optimering ( adwords + seo ) og synliggøre din webshop.

held og lykke

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise 

Må jeg forslå at du kikker på paypal til din teller(nets) aftale er på plads. Jeg vil for eks. aldrig bruge en webshop hvor jeg skulle betale med konto overførelse. 

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 02:36

Louise:
Jeg har læst e-pusher.

Hvis du har det, så burde du også have lidt mere viden. Derudover skulle du tag og læse SEO-LEX og/eller SEO 2.0.. Eller generelt få gang i noget markedsføring. Dine venner køber jo nok ikke alt på din webshop. Og hvor kommer dine kunder så fra?

Men start lige med at få styr på en webshop, som for det første ligner en webshop, og en webshop som sælger. Kan godt være du skal ud og bruge 5.000 kr. Men mon ikke det, er det værd?

Held og Lykke!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:56

Der er et hav af rettelser der kunne udføres på din shop, designmæssigt er den desværre helt ved siden af. I øvrigt er det ret underligt at din favicon bare er det samme som virksomheden, der har designet din side.

Som flere andre har skrevet, så er bankoverførsel en hindring for salg. Selv om Paypal ikke er det mest brugte i Danmark er det stadig at foretrække.

Dit udvalg er ALT for småt. Går man ind i en halvtom butik og handler? Formentlig ikke med mindre den rammer 100% plet.

Du har altså, desværre et pænt stykke vej endnu før du skal forvente der sker noget.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:35

Jeg er enig i det de andre skriver.. Og så vil jeg tilføje at hvis jeg var ny kunde i din butik ville jeg synes det var rigtig underligt at stort set alle varer er på tilbud..
Feks i kategorien piger - bukser har du kun 8 varer og ud af disse er der kun 2 par som ikke er på tilbud?

Jeg synes det giver indtryk af at butikken er ved at lukke og jeg ville ikke turde overføre penge til din bankkonto, nu du ikke har dankort - da jeg ville tænke at der var stor sandsynlighed for du er ved at lukke og det er derfor alt er på udsalg.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:03

Jep få noget betaling på siden. Du kan bruge e-pay som ville kunne ligges på din siden. Så kan du få aftale med NETS om Dankort osv...

Du skulle nok også have din adresse i bunden af din side.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)