Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kommer kunderne?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Få din titel rettet...

<title>Velkommen - tweenstar.dk</title>

Du skal tænke med på SEO...

Det gælder alle sider.

Tag din side med drenge tøj http://www.tweenstar.dk/velkommen/drenge

<title>Drenge</title>

Selv din URL afspejler ikke hvad siden omhandler. Det gør titlen heller ikke.

Din "description" er ens på alle sider... Den skal jo beskrive hvad der er på lige netop denne side. Som skal kunne ses i URL og title.

<meta name="description" content="Køb smart basis børnetøj til piger og drenge i alderen 8-16 år. Du får en rigtig god pris på de kendte mærker, og hurtig levering hos TweenStar.dk"/>

Håber det gave mening Big Smile

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:43

Du har fået rigtig mange gode råd her i tråden. Jeg vil dog mene, at du først og fremmest skal få tilføjet Paypal som betalingsmulighed, da det helt sikkert er bankoverførsel som skræmmer kunderne væk.

Jeg må desværre også sige, at jeg synes ikke din webshopleverandør kan være resultatet bekendt, men da det nu engang er den shop du har, så kan du gøre meget for at pifte den op, med lækre produktbilleder, og lidt mere spræl i billederne på din slider.

Men først og fremmest: Paypal, indtil din aftale med NETS er klar.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:30

" Jeg har et firma til at lave og hoste min webshop, så den har jeg som sådan ikke så meget med at gøre. De får statistikker, som jeg så får tilsendt en gang om måneden."

Det lyder da ikke til at være den bedste løsning.
Inden du kommer igang er det ikke bedere at starte forfra med et system som f.eks prestashop, hoste den selv hos f.eks uno euro.
Få lavet et nyt design eller køb et af de mange designs som findes til prestahop.
Det lyder bare til at dit nuværende set up bliver en klods om benet for dig i længden.

Jeg selv startede med en leverandør men det var ikke godt nok så jeg valgte at gøre rent bord og starte forfra inden jeg åbnede shoppen. Det er nemmere nu inden di er igang end når du er igang vil jeg mene.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)