Få din titel rettet... <title>Velkommen - tweenstar.dk</title> Du skal tænke med på SEO... Det gælder alle sider. Tag din side med drenge tøj http://www.tweenstar.dk/velkommen/drenge
<title>Drenge</title>
Selv din URL afspejler ikke hvad siden omhandler. Det gør titlen heller ikke. Din "description" er ens på alle sider... Den skal jo beskrive hvad der er på lige netop denne side. Som skal kunne ses i URL og title. <meta name="description" content="Køb smart basis børnetøj til piger og drenge i alderen 8-16 år. Du får en rigtig god pris på de kendte mærker, og hurtig levering hos TweenStar.dk"/> Håber det gave mening |
Du har fået rigtig mange gode råd her i tråden. Jeg vil dog mene, at du først og fremmest skal få tilføjet Paypal som betalingsmulighed, da det helt sikkert er bankoverførsel som skræmmer kunderne væk.
Jeg må desværre også sige, at jeg synes ikke din webshopleverandør kan være resultatet bekendt, men da det nu engang er den shop du har, så kan du gøre meget for at pifte den op, med lækre produktbilleder, og lidt mere spræl i billederne på din slider.
Men først og fremmest: Paypal, indtil din aftale med NETS er klar.