Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey alle , jeg søger NM Sponsor!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

heey :)

da jeg er meget interesseret i Network Marketing! og synes det er et skide godt koncept! og ville meget gerne igang, søger jeg en sponser med stor erfaring! inde for Network Marketing! og jeg er meget åben for at høre mulighederne og vil mere end gerne høre omkring de forskellige firmaer inde for faget ! :)
plus jeg vil da mere end gerne høre folks meninger omkring det :) og hvad der er bedst og gøre :)  

På forhånd mange tak! :)

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. Green 

Kan kun sige at det er rigtig hårdt arbejde og det tager tid at starte sin MLM forretning op. 

Men hvis du har viljen er det helt sikkert muligt at tjene rigtig gode penge. 

Jeg har pænt stor erfaring inden for forskellige MLM forretninger og har fundet mig til rettet i Lyoness. 

Lyoness er lidt unikt på mange punkter da du ikke skal sælge produkter til kunder. Lyoness er et rabatkort hvor du får muligheden for at tjene penge hver gang folk for rabat verden over. 

Gunden til at Lyoness er så unikt er at du får muligheden for at finde butikker igennem dit netværk som ønsker at være med til udbredelsen af kortet til alle deres kunder. Samt du faktisk kan tjene på at kunderne får rabat og anbefaler kortet videre via en venskabsbonus som vi tilbyder til de alm. forbrugere der er glade for kortet.

Hvis du skal gøre en forskel i dit liv er Lyoness en kæmpe mulighed lige nu da vi kun lige er startet her den 8.dec.2012. Og det betyder at der er mange danske shoppere der endnu ikke har hørt omkring Lyoness cashback kortet.

Ring hvis du vil have en snak 42920000

Se også min gruppe på facebook.

https://www.facebook.com/groups/172441462906696/

Bh Jacob  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige en venlig info:

Hvis du synes det lyder som "et skide godt koncept", så tag kontakt til folk, der arbejder for de firmaer, som du finder interessante.

At høre andres generelle holdning får du ikke så meget ud af.

Du kan finde en liste over de største MLM firmaer i DK her:

http://disafo.dk/medlemmer.htm

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyoness er under etterforskning i Østerrike for ponzi-svindel: http://behindmlm.com/companies/lyoness-lawsuits-and-investigation-in-austria/

Det er opplagt at pengestrømmene i Lyoness ikke genereres av salg av varer og tjenester, men flytting av penger oppover i et hierarkisk system. Hundrevis av tidligere medlemmer planlegger nå massesøksmål mot selskapet etter at hver av dem har tapt tusenvis av euro mot et løfte om enorm avkastning.

Fra Randers
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal blive sponsor for andre, det er hele konceptet ved NM, sin egen viden og motivtion er det vigtigste

hvad med http://www.lifewave.com/jankanda der er mange mennsker i en stor facebook-gruppe hvor vi hjælper hinanden

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr.Green

Vi tilbyder salg af vandrenser & brændstofbesparer.

Vandrenserne foregår typisk via et besøg hos vores private kunder, som vi har liggende i systemet.

Brændstofbesparerne er til B2B markedet.

Ingen indskud ved opstart. Indtjening er baseret på provision + bonus.

Vores udbetalingssystem og arbejdsmåde er baseret på network marketing.

Lyder det interessant for dig må du gerne give mig et kald på 22995144 eller sende en privat besked.

Mvh

Seref Dogan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er seriøs og vil arbejde med den bedste kompensationsplan på markedet, så kontakt mig. Vi arbejder altid kun i 2 ben og hjælper hele vejen ned, så ingen står selv eller stille. Kontakt mig på da.esk@icloud.com eller +45 22 14 22 11. Venlig hilsen Dani Eskelund

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)