Eller også var forklaringen at nogen af os, er hamrende trætte af at Amino bliver brugt som om det var et Meebox support forum? Forresten så er jeg ikke Meebox kunde, og jeg bliver det heller aldrig. |
Generelt bør problemer med et firma kommunikeres til firmaet og ikke i et forum. Og hvis man ikke får svar ved direkte kommunikation i løbet af 5 min eller 1 time, så er det nok fordi der er travlhed.
Der er efterhånden alt for mange af disse "panik indlæg", hvor kommunikationen burde forgå direkte til virksomheden og ikke på Amino. Vi kan jo hverken gøre fra eller til, hvis folk har problemer med deres host.
Jeg har selv oplevet at der blev smidt et indlæg på Amino, fordi vi ikke lige havde tid til at besvare en mailhenvendelse indenfor et par timer. Jeg tror ikke man oplever bedre service, ved at poste indlæg på Amino, hvis man har det mindste problem. Jeg tror sådan set heller ikke henvendelsen besvares hurtigere eller problemet løses nemmere.
Nu benytter jeg ikke selv Meebox, men jeg er ret sikker på, at når der sker henvendelser til deres support i form af en "ticket", så tager de det naturligvis alvorlig. Så sid lige på hænderne engang i mellem - så går tingene nok sin gang uden de store problemer.